Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.
Oddělení marketingu se u nás dělí na tři hlavní části:
💚 Marketing Communication
💚 Marketing Strategy
💚 Vendor Marketing

Communication
Výsledky jejich práce totiž můžete vidět každý den v televizi, na billboardech, v novinách či slyšet v rádiu. A buďte si jistí, že už na vás chystají další kampaň.
Má na starosti plánování a realizaci marketingových kampaní, které zahrnují hlavní kampaně i vedlejší komunikaci všech segmentů včetně realizace samostatných kampaní. Oddělení Communication se dále dělí na Media Buying, Operations, PR a Agency.

Media Buying
Kdo by si v dnešní době nechtěl koupit nějaká ta média?! No dobře, média zrovna nekupujeme, ale jejich reklamní prostor ano.

Operations
Tajemné bytosti v pozadí, uvádějící v život to, co si ostatní vymyslí. Připravují soutěže, nastavují pobídkové akce i marketingové průzkumy.

PR
Žádná otázka je nerozhází, žádný novinář nezaskočí, žádná televizní kamera nedonutí utéct a zamknout se na toaletě.

Agency
Součást marketingové komunikace je tým Agency, kde vznikají kreativní koncepty. Ta se dělí na:

Creative
Tým plný kreativců a copywriterů, kteří v temných koutech open spacu provádějí s klávesnici nevídané věci.

Studio
Bratrstvo nesmírně talentovaných osobností, jejichž smysl pro humor by budil kontroverze i v tom nejpřísněji střeženém bloku psychiatrické léčebny.

Redakce
Partička emailingových specialistů s chronickou touhou všechno vyhodnocovat.

Strategy
Na základě marketingových výzkumů znají zákazníka lépe než on samotný a ví na co přesně slyší! Briefují oddělení Marketing Communication a vyhodnocují dopady marketingových aktivit z businessového hlediska.

Vendor Marketing
Vendor tým zodpovídá za vztahy s vendory po marketingové stránce a za objem získaných finančních prostředků od vendorů. Jsou sympatičtí a komunikativní a jejich prací je to, aby naše vztahy s obchodními partnery vzkvétaly v každém ohledu.
Tohle jsme my
Všichni se sem ale nevejdeme, protože nás je celkem přes 100! Tak jsme tu alespoň někteří z nás.

Klára Blažková
Marketing Director
V alza.cz jsem od roku 2016 a přes několik pozic na oddělení marketingové komunikace jsem se dostala do vedení oddělení marketingové strategie, kde hledáme a vytváříme cesty, jak dělat z našich zákazníků ty nejspokojenější. Podílíme se také na expanzi do zahraničí, rozvoji služeb a produktů a také nových zákaznických segmentů.

Michaela Doležalová
Senior MarCom Manager
V Alze již téměř 4 roky s nadšením kooperuju na marketingových kampaních. Plánuju, budgetuju, s kreativci vymýšlím co bude mít Alzák na sobě a jakou melodii bude zpívat. Mezi moje srdcové segmenty patří Beauty a věřím, že brzy dobyjeme i svět módy. K sobě do týmu hledám lidi se zápalem pro věc a smyslem pro humor.

Monika Jančová
Head of Marketing Innovations
V Alze působím dva roky a vedu tým marketingové komunikace. S rozpočtem přes 1mld CZK jsme jedním z největších zadavatelů reklamy v ČR a stojíme za 360° kampaněmi jako je Cenoseč a Fofrčení. V posledních měsících pracujeme souběžně na pilířové komunikaci a na konceptech k několika inovačním projektům, o kterých teprve uslyšíte. Od Alzáka💚

Lukáš Fiala
Marketing Operations Manager
Do Alzy jsem nastupoval v roce 2013 a za tu dobu jsem si vyzkoušel několik pracovních pozic. Momentálně vedu supportní tým marketingového oddělení – marketing admins, starám o vývoj nástrojů pro marketing v našem informačním systému. Na věcech v životě hledám to pozitivní a snažím se žít podle hesla “dělej, co tě baví.” Volné chvíle trávím s rodinou nebo pod vodou.

Marie Nikodýmová
Editor in Chief
Říkají mi šéfka marketingové redakce, kde najdete copywritery, ideamakery a newsletter specialisty. Píšu texty v rytmu bollywoodských hitů a libuji si v korekturách mailingů.

Anežka Kufnerová
Creative director
V Alze mám na starosti celé grafické a copy studio. Společně se svým týmem zpracováváme všechny velké i malé kampaně napříč Evropou a starám se o to, aby Alzák i vše ostatní ve vizuálech sedělo do nejmenšího detailu. Mimo práci mě nejčastěji potkáte na kole, lyžích nebo na kruháči.

Kateřina Dvořáková
Senior Media Manager
V Alze pracuji na pozici Media Buyer a mám na starosti zejména vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se offline mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře. Získané zkušenosti teď plně využívám pro zvyšování efektivity marketingových aktivit Alzy.

Veronika Matoušková
Vendor Marketing Project Manager
V Alza.cz pracuji již přes 3 roky, kdy jsem se z marketingového specialisty vypracovala na vedoucího týmu. Mám ráda, když věci fungují jednoduše a efektivně, proto mě nejčastěji zastihnete při zlepšování marketingových procesů. Mimo práci mě můžete potkat kdekoliv na horách.

Petra Holá
Senior MarCom Manager
Nové služby i trhy, inovace, komunikace na B2B zákazníky – to jsou typické projekty, co v rámci Alza marketingu spadají do mého týmu. Společně budeme hledat efektivní cesty, jak tahle témata komunikovat se zákazníky. A taky plánovat, budgetovat, spolupracovat na produktu, zadávat kreativu, řídit přípravu kampaní a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Přidáš se?

Veronika Trnková
Vendor Marketing Division Manager
Do Alzy jsem nastoupila na pozici exekučního specialisty před 6 lety, díky čemuž se mi podařilo nahlédnout i pod pokličku přípravy vánoční kampaně. Zanedlouho ale přišla nabídka stát se členem Vendor marketingu a tím se můj pracovní směr změnil. Za necelých pět let, se mi podařilo vypracovat se na manažerskou pozici, aktuálně vedu jednu ze dvou divizí Vendor Marketingu. Když potřebuju vypnout, je pro mě nejlepší odreagování vždy sport, kamarádi a cestování.

Jan Gregor
Head of Vendor Marketing
Vedu divizi Vendor Marketingu, kde se společně s týmem Vendor Marketing Managerů a Marketingových Specialistů, staráme o značky jako jsou Microsoft, Intel nebo Sony. Zároveň mám zodpovědnost za strategii a směřování vendorského produktu. Při práci se snažím zapojovat jak business pohled, marketingové zkušenosti, tak i především selský rozum. Stejné principy hledám i u lidí do svých týmů.
Volná pracovní místa v oddělení Marketing
Rolí v Marketingu je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak. 🚀