Marketing

Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.

Oddělení marketingu se u nás dělí na tři hlavní části:

💚 Marketing Communication

💚 Marketing Strategy

💚 Vendor Marketing


Communication

Výsledky jejich práce totiž můžete vidět každý den v televizi, na billboardech, v novinách či slyšet v rádiu. A buďte si jistí, že už na vás chystají další kampaň.

Má na starosti plánování a realizaci marketingových kampaní, které zahrnují hlavní kampaně i vedlejší komunikaci všech segmentů včetně realizace samostatných kampaní. Oddělení Communication se dále dělí na Media Buying, Operations, PR a Agency.

Media Buying

Kdo by si v dnešní době nechtěl koupit nějaká ta média?! No dobře, média zrovna nekupujeme, ale jejich reklamní prostor ano.

Operations

Tajemné bytosti v pozadí, uvádějící v život to, co si ostatní vymyslí. Připravují soutěže, nastavují pobídkové akce i marketingové průzkumy.

PR

Žádná otázka je nerozhází, žádný novinář nezaskočí, žádná televizní kamera nedonutí utéct a zamknout se na toaletě.

Agency

Součást marketingové komunikace je tým Agency, kde vznikají kreativní koncepty. Ta se dělí na:

Creative

Tým plný kreativců a copywriterů, kteří v temných koutech open spacu provádějí s klávesnici nevídané věci.

Studio

Bratrstvo nesmírně talentovaných osobností, jejichž smysl pro humor by budil kontroverze i v tom nejpřísněji střeženém bloku psychiatrické léčebny.

Redakce

Partička emailingových specialistů s chronickou touhou všechno vyhodnocovat.


Strategy

Na základě marketingových výzkumů znají zákazníka lépe než on samotný a ví na co přesně slyší! Briefují oddělení Marketing Communication a vyhodnocují dopady marketingových aktivit z businessového hlediska.

Vendor Marketing

Vendor tým zodpovídá za vztahy s vendory po marketingové stránce a za objem získaných finančních prostředků od vendorů. Jsou sympatičtí a komunikativní a jejich prací je to, aby naše vztahy s obchodními partnery vzkvétaly v každém ohledu.


Tohle jsme my

Všichni se sem ale nevejdeme, protože nás je celkem přes 100! Tak jsme tu alespoň někteří z nás.

Klára Blažková

Marketing Director

V alza.cz jsem od roku 2016 a přes několik pozic na oddělení marketingové komunikace jsem se dostala do vedení oddělení marketingové strategie, kde hledáme a vytváříme cesty, jak dělat z našich zákazníků ty nejspokojenější. Podílíme se také na expanzi do zahraničí, rozvoji služeb a produktů a také nových zákaznických segmentů.

Michaela Doležalová

Senior MarCom Manager

V Alze již téměř 4 roky s nadšením kooperuju na marketingových kampaních. Plánuju, budgetuju, s kreativci vymýšlím co bude mít Alzák na sobě a jakou melodii bude zpívat. Mezi moje srdcové segmenty patří Beauty a věřím, že brzy dobyjeme i svět módy. K sobě do týmu hledám lidi se zápalem pro věc a smyslem pro humor.

Monika Jančová

Head of Marketing Innovations

V Alze působím dva roky a vedu tým marketingové komunikace. S rozpočtem přes 1mld CZK jsme jedním z největších zadavatelů reklamy v ČR a stojíme za 360° kampaněmi jako je Cenoseč a Fofrčení. V posledních měsících pracujeme souběžně na pilířové komunikaci a na konceptech k několika inovačním projektům, o kterých teprve uslyšíte. Od Alzáka💚

Lukáš Glöckl

Vendor Marketing & ApF Director

V roce 2017 začala má cesta v Alze. Brzy jsem se z Account managera stal manažerem, kde se svým týmem děláme vše pro to, aby naši dodavatelé byli spokojeni. Vypracoval jsem se až na ředitelskou dvojroli a aktuálně zastřešuji Vendor Marketing a B2B oddělení.

Lukáš Fiala

Marketing Operations Manager

Do Alzy jsem nastupoval v roce 2013 a za tu dobu jsem si vyzkoušel několik pracovních pozic. Momentálně vedu supportní tým marketingového oddělení – marketing admins, starám o vývoj nástrojů pro marketing v našem informačním systému. Na věcech v životě hledám to pozitivní a snažím se žít podle hesla „dělej, co tě baví.“ Volné chvíle trávím s rodinou nebo pod vodou.

Marie Nikodýmová

Editor in Chief

Říkají mi šéfka marketingové redakce, kde najdete copywritery, ideamakery a newsletter specialisty. Píšu texty v rytmu bollywoodských hitů a libuji si v korekturách mailingů.

Anežka Kufnerová

Creative director

V Alze mám na starosti celé grafické a copy studio. Společně se svým týmem zpracováváme všechny velké i malé kampaně napříč Evropou a starám se o to, aby Alzák i vše ostatní ve vizuálech sedělo do nejmenšího detailu. Mimo práci mě nejčastěji potkáte na kole, lyžích nebo na kruháči.

Kateřina Dvořáková

Senior Media Manager

V Alze pracuji na pozici Media Buyer a mám na starosti zejména vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se offline mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře. Získané zkušenosti teď plně využívám pro zvyšování efektivity marketingových aktivit Alzy.

Veronika Matoušková

Vendor Marketing Project Manager

V Alza.cz pracuji již přes 3 roky, kdy jsem se z marketingového specialisty vypracovala na vedoucího týmu. Mám ráda, když věci fungují jednoduše a efektivně, proto mě nejčastěji zastihnete při zlepšování marketingových procesů. Mimo práci mě můžete potkat kdekoliv na horách.

Petra Holá

Senior MarCom Manager

Nové služby i trhy, inovace, komunikace na B2B zákazníky – to jsou typické projekty, co v rámci Alza marketingu spadají do mého týmu. Společně budeme hledat efektivní cesty, jak tahle témata komunikovat se zákazníky. A taky plánovat, budgetovat, spolupracovat na produktu, zadávat kreativu, řídit přípravu kampaní a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Přidáš se?

Barbora Zajptová

Vendor Marketing Division Manager

V Alze jsem přes 5 let a aktuálně vedu 2 týmy skvělých obchodníků. První tým připravuje komunikační plány pro naše partnery a druhý tým se stará o spokojenost firemních zákazníků. Na Alze mě baví různorodost a neustálý posun směrem dopředu.
Máme parádně postavený vzdělávací systém, takže u nás rozhodně neusnete na vavřínech. Potkat mě můžete i za učitelských stolem, kde se snažím vštípit studentům střední školy znalosti z marketingu a obchodu a úspěšně je dovést až k maturitě.

Jan Gregor

Vendor Marketing Division Manager

Vedu divizi Vendor Marketingu, kde se společně s týmem Vendor Marketing Managerů a Marketingových Specialistů, staráme o značky jako jsou Microsoft, Intel nebo Sony. Zároveň mám zodpovědnost za strategii a směřování vendorského produktu. Při práci se snažím zapojovat jak business pohled, marketingové zkušenosti, tak i především selský rozum. Stejné principy hledám i u lidí do svých týmů.

Volná pracovní místa v oddělení Marketing

Rolí v Marketingu je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak. 🚀