Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!
Kde nás najdete?
Zpracování rozměrného zboží ve Zdibech
Malé, ale silné oddělení sídlí v logistickém centru Zdiby. Část má pod palcem kompletní servis Velké Bílé techniky, zatímco druhá část oddělení zodpovídá za snižování ztráty firmy zpracováním a nabídkou poškozených produktů.
Back office zákaznický servis v Praze Holešovicích
I v komunikaci na dálku preferujeme individuální přístup, náš dvaadvacetičlenný tým se každý den stará o to, aby byla každá zákaznická reklamace odbavena tak, jak má.
Logistické centrum v Chrášťanech u Prahy
Logistické centrum v Chrášťanech je srdce reklamací, kde na reklamacích pracuje přes 80 zaměstnanců. Staráme se o to, aby se reklamace dostaly rychle a bezpečně do servisů a poté zpět k zákazníkům.
Volná pracovní místa v oddělení: Reklamace
Rolí na Reklamacích je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.
Z celého přehledu nabídek bychom vypíchli:
Tohle jsme my!
Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.
Tomáš Houda
Performance & Process manager RMA
Na oddělení reklamací působím od roku 2015. V Alze jsem začínal na pozici reklamačního specialisty, ale hlavně díky možnostem, které Alza nabízí, jsem se začal rozvíjet směrem k vedení teamu skrze pozici Zástupce teamleadera, kde jsem postupně získal zkušenosti k pozdějšímu přechodu na pozici Teamleadera celého oddělení, které dále připravuje použité zboží pro další prodej. Po letech rozvoje a díky výsledkům mého oddělení, jsem postoupil na pozici Supervizora oddělení, kde se seskupují týmy, skrze které hledáme cesty k zhodnocení všeho druhu poškozeného zboží, a to pro celou Alzu. Aktuálně se zaměřuji na optimalizaci procesů v rámci celého Reklamačního oddělení v roli Performance & Process managera. Ve volném čase relaxuji procházkami se psem.
David Petráš
Manager RMA
V Alze pracuji od roku 2018, z pozice reklamačního technika jsem se postupně vypracoval na zástupce Teamleadera RMA, o rok později Supervizora RMA a ještě přes Manažera Monetizace jsem se dostal k aktuální roli a to Manažera reklamací. V současné době vedu tým 130 zaměstnanců a mám na starost, jak řízení celého reklamačního cyklu (od přijetí po vyřízení), tak monetizační část reklamačního oddělení, kde s mým týmem hledáme nové majitele pro použité a vrácené zboží. V Alze mě baví různorodost práce, každý den řeším nové výzvy a příležitosti podílet se na zajímavých projektech.
Lukáš Janeček
Director RMA
Na reklamačním oddělení pracuji jako Ředitel RMA. V Alze mě nejvíce baví různorodost práce. Každý den se setkám s novou výzvou, kterou rád přijímám. Spolu s mým týmem se snažím na jedné straně o maximální zákaznickou spokojenost a týmovou soudržnost na straně druhé. Ve volném čase se věnuji sportu – hraji fotbal a tenis. Musím říct, že jsem hodně soutěživý typ, který se nespokojí s prohrou a chce každý zápas vyhrát. Soutěživost sice není podmínka pro vstup do mého týmu – vítám ale aktivitu, nadšení a hlavně pozitivní myšlení :).
Marek Cáder
RMA Admin – Senior
Pracuji v Alze od roku 2020. Miluji každodenní práci s nežhavějšími novinkami v oblasti technologií a jsem rád, když je práce za mnou a mým týmem vidět, k čemuž mám v Alze ideální podmínky. Výsledkem našeho každodenního snažení je pak spokojený zákazník. Líbí se mi, že si mohu v práci procvičit angličtinu a další dovednosti, které se mi pak hodí i v osobním životě a obráceně.
Daniel Winter
Teamleader RMA
V Alze pracuji od roku 2018. Z pozice reklamačního technika jsem se přes zástupce teamleadera vypracoval až na pozici Vedoucího oddělení přijmu a vyřízení reklamací. Mám na starost tým celkem 30 zaměstnanců na reklamacích v Chrášťanech. Snažím se neustále hledat nové výzvy a příležitosti, abych každý den zažil něco nového. Volný čas trávím především v přírodě nebo s přáteli.
Tereza Jakubíková
Teamleader RMA
Do Alzy jsem naskočila v roce 2018, jako brigádník přes agenturu. Po roce jsem přešla na hlavní pracovní poměr na pozici manipulant na TechZone. Dva roky poté přišla příležitost se posunout na pozici předáka manipulace. Když se vypsalo výběrové řízení na pozici Administrátora, s přihláškou jsem neotálela a vyhrála jej. Dnes mám na starosti chod oddělení, které se stará o vyřizování nestandardních reklamací. Svůj volný čas trávím s přáteli nejčastěji při nějaké sportovní aktivitě. Mám ráda cestování a občas si taky zahraji na Playstationu.
Jan Tyščenko
RMA Admin
V Alze jsem začal v roce 2017 a to na oddělení manipulace, kde jsem měl na starosti bezproblémový průchod zboží naší reklamační halou. Postupem času jsem získával znalosti i z jiných oddělení a hlavně díky našemu propracovanému systému „rotací“, kdy máme možnost vyzkoušet si práci na jiných oddělení. Právě toto mě zavedlo na oddělení „vyřízení“, kde se zpracovávají reklamace vyřízené servisem. Díky své pečlivosti a celkovému rozhledu nyní zpracovávám všechny nestandardní případy, které právě na „oddělení vyřízení“ skončí. Je tu skvělý kolektiv a i to je jeden z důvodu, proč do práce chodím. Ve volném času se zajímám o nejnovější technické trendy a to hlavně v oblasti herních PC.
Matěj Salák
Key account manager
Do Alzy jsem nastoupil v dubnu 2020 na pozici Key account manager. Mojí hlavní náplní práce je navazování a udržování obchodních vztahů se servisními partnery Alzy. Nově pod sebe přebírám tým administrativní podpory, který je v každodenní komunikaci se servisy a za jehož výsledky budu nyní zodpovědný. Beru to jako velkou výzvu. S vedením lidí mám již z předchozích zaměstnání zkušenosti. Mám rád upřímnost, férovost a smysl pro humor. Pokud jsou dodržována jasně daná pravidla hry, jsem zastáncem přátelských vztahů mezi kolegy. Mezi mé koníčky patří zejména box, turistika, cestování a poznávání cizích kultur, filmy, seriály a příležitostně se rád odreaguji hrou na Playstationu.
Proč pracujeme na Reklamacích?
Proč u nás pracovat?
Najdeme ti činnost, která tě bude bavit.
U nás se můžeš plně realizovat.
Pokud máš rád elektroniku, budeš tu jako doma.
Denně ti rukama projdou desítky zařízení.
Zlepšíš si své komunikační dovednosti.
Budeš v přímém kontaktu s největšími servisními středisky.