Udáváme směr e-commerce.
Představenstvo
Řídí
Je statutárním orgánem. Přísluší mu obchodní vedení společnosti, v čemž není vázáno žádnými pokyny a je tedy i vrcholným orgánem obchodního vedení společnosti.
Rozhoduje a zodpovídá
Kompletně zodpovídá za všechno dění ve společnosti (zejména za hodpodářský výsledek). Definuje globální strategii a schvaluje projektové rozpočty, investice i odměny.
Komunikuje
Synchronizuje všechna oddělení v jejich spolupráci a pomáhá s plněním cílů. Zároveň je informováno o veškerém dění. S řediteli diskutuje globální strategii.

Petr Bena
Místopředseda představenstva
Po 24 letech strávených v americké korporaci, z toho 13 let mimo ČR, jsem měl touhu vyzkoušet e-commerce, a tak jsem v roce 2016 naskočil do Alzy do oddělení Sales & Purchasing. To jsem do roka a do dne dostal komplet na starosti, čtyři roky pak působil v roli Sales & Purchasing ředitele. Krátce po nástupu do Alzy jsem se stal „otcem zakladatelem“ trainee programu, který dnes běží ve většině oddělení, kdy čerství absolventi bez zkušeností mají možnost začíst svoji kariéru v Alze a rychle růst. Rozběhl jsem spolupráci s VŠE, kdy Alza učí „E-Commerce B2C“. Spolu s kolegy jsme nejen vyrostli obrat ze 14 na 37 mld., ale podařilo se nám snížit míru reklamovanosti produktů na třetinu původních hodnot nejen lepším výběrem produktů a práce s nimi, ale i s využitím AI, což pak vedlo k vyšší zákaznické spokojenosti. Stejně tak jsme rozběhli Alza privátní značky, z čehož je dnes multimiliardový byznys. Od poloviny roku 2020 jsem místopředseda představenstva a spoluřídím tak úspěšnou společnost, jakou Alza je. Jsem nadšeným a zarputilým běžcem a je to právě běžecká upřímnost a cílevědomost (běh neokecáš), kterou aplikuju i v profesním životě. Alza mě baví, protože dává příležitost něco velkého vytvořit (říkám tomu, že je vhodná pro budovatelské typy), baví mě také pro svoji rychlost a pragmatičnost a možnost se neustále něco nového učit. Jsou tady chytří kolegové a mám prostě rád tu intelektuální challenge. Baví mě to unikátní spojení byznysu a informačních technologií a jejich použití k hledání nových způsobů obchodování.

Miroslav Köváry
Místopředseda představenstva
V květnu 2014 jsem naskočil do funkce manažera pobočky v Plzni a už tehdy jsem měl seznam cílů, kterých jsem chtěl v Alze dosáhnout. Po otevření prvního regionálního showroomu mimo Prahu, kterým byl ten v Plzni, jsem velmi brzy přešel na vetší projekty, jako např. otevření našeho prvního showroomu v Budapešti. Po pětiletém růstu v prodejní síti jsem převzal zodpovědnost za celou prodejní síť v roli ředitel prodejní sítě. Přehoupl jsem se z modu plním zadání, do tvůrčí práce, jak bude prodejní síť a lidé v ní fungovat. Podařilo se nám otevřít nespočet dalších poboček i showroomů v Česku, Slovensku i Maďarsku, rebrandovat naše pobočky, tak aby byly zákazníkům co nejpříjemnější. Integrovali jsme nové zákaznické služby, jako například Alza drive, Alza wall či Alza Pointy. Mám rád výzvy a proto, když jsem v únoru 2021 dostal příležitost si k prodejní síti přidat i řízení oddělení logistiky, neváhal jsem. Logistika je věda, která mě obohacuje a naplňuje. Ze synergie logistiky a prodejní sítě těží nyní zákazník, který dostává lepší službu v kratším čase doručení. Razím heslo, že diverzita a zkušenosti v týmu jsou základem úspěchu. Vážím si a obklopuji se schopnými lidmi, ve které se nebojím vložit svou důvěru a nechávám jim volný prostor tvořit a realizovat jejich vize. Za ty roky se pro mě Alza stala srdcovou záležitostí, baví mě sledovat, jak moji kolegové rostou společně s růstem Alzy.

Jakub Krejčíř
Místopředseda představenstva
Jsem srdcem finančák. Do Alzy jsem nastoupil po zkušenostech z finančního plánování americké televizní společnosti a auditorské firmy tzv. velké čtyřky na pozici Vedoucího Controllingu. Krátce po svém nástupu jsem vybudoval oddělení Procurementu, zajišťující nákup služeb a investic v ročním objemu několika miliard. Po dvou a půl letech jsem dostal celé oddělení Financí na starost jako Finanční ředitel. Baví mě čísla a ač se nepovažuji za úplného introverta, bez čísel se v jakékoliv pracovní diskuzi neobejdu. Za klíčový považuji koncept složeného úročení a jeho efekt při pravidelném zlepšování. Na Alze mám rád rychlost a řešení složitých problémů jednoduchým způsobem. To je pro Alzu a hromadu chytrých a schopných lidi v ní naprosto unikátní vlastnost. Rád se prací bavím a v Alze jsem nikdy nezažil pocit, že bych se nudil. Od srpna 2022 jsem místopředsedou představenstva, kde budujeme rychlou a jednoduchou Alzu, která našim zákazníkům přináší skvělé produkty a ten nejlepší zážitek z nakupování.

Kateřina Mertová
Business Assistant (Petra Beny)
Do Alzy jsem nastoupila v červnu roku 2022 na pozici business asistentky IT oddělení. Do pracovního procesu jsem se vrátila s nadšením a plná elánu po dvou letech mateřské dovolené. Několik měsíců jsem strávila na pozici business asistentky na IT, poté jsem absolvovala 3 měsíční rotaci na pozici Trainee Data Analyst v DATA týmu. Poté jsem našla své uplatnění jako business asistentka v oddělení Sales & Purchasing a následně i business asistentka místopředsedy představenstva. Díky tomu jsem za poměrně krátký čas posbírala velké množství zkušeností a lepší přehled o firmě.
Mimo práci trávím veškerý svůj volný čas s rodinou – ať už na výletech v přírodě, nebo budováním našeho vysněného domova. Pro zachování fyzické i psychické rovnováhy jsem se před narozením syna amatérsky věnovala tanci (baletu a contemporary) a bojovému umění ju jitsu, k čemuž se postupně vracím.

Quynh Trang Nguyen
Business Assistant (Jakuba Krejčíře)
Byla jsem zvědavá, jak se řídí úspěšná firma, proto jsem v roce 2019 zamířila z Ostravy rovnou do Alzy po bok finančního ředitele. Jelikož jsem měla 3 roky na starost stamiliónový byznys finančních služeb, získala jsem přesahy nejen na financích, ale napříč celou Alzou. Nyní mám na generálním ředitelství možnost hlubšího porozumění chodu firmy a zdokonalování svých dovedností. Kdo hledá všestranný rozvoj, lepší školu sotva najde.
Věřím, že zdravá dávka chaosu může napomoci kreativitě a inovacím, zároveň ale rozumím, že dobrá organizace je nezbytná pro efektivní provoz. A o tom celá Alza je, je o chytrých lidech s dávkou punku, kteří mají nekonečný seznam toho, jak věci zlepšovat, a mě jednoduše baví, že u toho všeho mohu být a že se na inovacích mohu také podílet.

Kristina Kyselová
Business Assistant (Miroslava Köváryho)
Alza pro mě byla lovebrand i před tím, než jsem zde začala pracovat, a od té doby ji mám jednoznačně ještě raději. Můžu tu skvěle uplatnit své předchozí zkušenosti a zároveň se věnovat i projektům, ke kterým bych běžně neměla příležitost se dostat. Začínala jsem zde řešením některé administrativní agendy pro oddělení prodejní sítě. Postupně jsem si přibírala agendu a projekty v logistice, která si získala moje srdce. Jsem vděčná, že mám možnost spolupracovat se spoustou schopných a talentovaných kolegů, kteří mi pomáhají rozšiřovat znalosti a obecně se rozvíjet. Mám ráda humor a když se lidé baví, což se v Alze rozhodně děje.

Honza Deutsch
Strategic Business Advisory
Začínal jsem v Alze na HR oddělení, ze kterého jsem se po krátké době přesunul po bok předsedy představenstva. Zde jsem se jako business asistent staral o to, aby byly dokončeny všechny projekty a vedení mělo všechny podklady a volné ruce v rozhodování všeho důležitého napříč firmou. Aktuálně vedu celou kancelář, která se skládá z dvou menších týmů. Jeden se stará o chod našeho oddělení a druhý má na starosti různé globální projekty napříč celou firmou.

Petra Zikmundová
Asistentka vedení společnosti
Ahoj! Pracuji v Alze jako asistentka vedení společnosti. Starám se od A do Z o chod kanceláře na generálním ředitelství. Každý můj pracovní den vypadá úplně jinak, a tak nemusím mít strach ze stereotypu. Potrpím si na pořádek a ve všem hledám řád. Nejoblíbenější aktivitou je horská cyklistika, běh a výlety s kamarády!

Lucie Holubová Krajcová
CSR Specialist
V Alze pracuji již od roku 2008. Nastoupila jsem na pozici asistentky předsedy představenstva, kde jsem působila celých 9 let. Zkušenost k nezaplacení. Součástí této práce byla i charitativní činnost a jsem moc ráda, že mi Alza během rodičovské dovolené, ale i nyní, na poloviční úvazek umožnila pokračovat právě v oblasti CSR. Díky tomu můžu říct, že moje práce na pozici CSR Specialist je Dream Job, kdy můžu skrze dary z Alzy rozdávat radost a poznávat zajímavé lidi z různých oborů.
Veškerý můj volný čas zabere můj syn, ale to je také zkušenost k nezaplacení. Ráda čtu a několik let se učím italsky. Italština se mi stala jakousi obsesí.
A proč bys měl v Alze pracovat i TY? Je to tu prostě fajn. Fajn lidi, otevřený přístup, nové technologie, přátelství. Pracujeme a musíme pracovat jako ďas, ale smějeme se u toho, je tu pohoda.