Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.


Jsme na telefonu
Máme čich na to, jak vykouzlit dokonalou zákaznickou zkušenost, i když se na nás občas hrne až 9 tisíc hovorů za den.

Jdeme s dobou
Zkrotili jsme i sociální sítě, proto se s klienty rádi potkáme i tam, kde rádi tráví svůj čas. Fungujeme například na Twitteru, Facebooku ale i Whatsappu.

Odpovídáme na e-maily
Děláme vše pro to, abychom dotazy odbavili co nejrychleji. Jsme dostupní jak na online chatu tak přes kontaktní formulář.

Staráme se o objednávky
Jsme ve střehu, aby se všechny objednávky našich zákazníků vyřídily včas.

Hlásíme chyby
Jsme spojníkem mezi firmou a zákazníkem. Máme přehled, nic nám neuteče. Hlásíme chyby, opravujeme je, a právě díky tomu dokážeme naše služby neustále zkvalitňovat.
Volná pracovní místa v oddělení: Péče o zákazníky
Rolí v oddělení Péče o zákazníky je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.
Z celého přehledu nabídek bychom vypíchli:
-
Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU
- Plný úvazek
Call centrum Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.Praha -
Specialista zákaznického servisu pro sociální sítě
- Plný úvazek
Call centrum Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.Praha -
Specialista zákaznického centra – Ostrava
- Plný úvazek
Call centrum Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.Ostrava -
Specialista zákaznického centra – Třinec
- Plný úvazek
Call centrum Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.Třinec
Tohle jsme my
Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

Lenka Bartizalová
Ředitelka CC
V Alze jsem od září roku 2019 a s nadšením musím říci, že dynamika kterou Alza má, mě prostě nadchla. Baví mě tu rychlost, se kterou můžeme věci měnit, baví mne tu lidé, kteří jsou prima. A společně, jako jeden tým, děláme všechno pro to, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší, pětihvězdičkové služby. Hledáme další nadšence, tak neváhej a přidej se ke mě do týmu 😊

Lukáš Vrábel
Head of Call Center Operation
Jsem v Alze od roku 2019, kdy jsem se postupně z pozice Zákaznického specialisty německé linky vypracoval až na Head of Call Center Operation. Denně se snažím o bezproblémový chod našich call center, dodržování kvality práce, zlepšování našich služeb a postupů, ale i o dobrou náladu našich zákaznických specialistů. A samozřejmě hlavně o to nejdůležitější – spokojeného zákazníka.

Marek Altera
Supervizor CC
V Alze pracuji druhým rokem na pozici supervizora call centra. Za tu dobu jsem stihl poznal partu mimořádně schopných, odpovědných a nadšených kolegů, stejně jako to, že Alza je skutečným motorem nejen na poli e-commerce, ale i v mém pracovním a osobním životě.

Radim Poruba
Supervizor CC
Mé první dny v Alze jsem zahájil začátkem roku 2020 a musím se přiznat, že pro mě bylo velkým překvapením, když jsem začal prostředí společnosti a našeho call centra v Třinci poznávat. Každý den je úplně jiný a je báječné pozorovat, jak se věci vyvíjejí a mění každý den, každou hodinu a někdy jde i o minuty. U nás se určitě nudit nebudeš ani ty! Společně s mými teamleadry se staráme o to, ať jsou spokojeni naši zákazníci, také naší operátoři a samozřejmě i celá společnost. Těším se na vás!

Vojtěch Mareš
CX Operations Manager
Za dobu mého působení v Alze jsem měl možnost vyzkoušet si v praxi tolik procesů, kolik jiní nepoznají za celou svou kariéru. Alza se dokáže měnit doslova z minuty na minutu, což je asi to, co mě nejvíc baví. Krom mé rodiny a přátel mě udržuje v dobré náladě cukr a kotrmelce na tanečním parketě.

Daniel Görner
CC Developement Manager
Do Alzy jsem nastoupil v polovině roku 2018 jako operátor. Následně jsem si vyzkoušel pozici Teamleadera i trenéra a nyní již přes 2 roky působím na pozici Teamleadera rozvoje Callcenter. Do náplně mé práce patří hlavně vzdělávání a rozvoj každého operátora pomocí našeho metodického týmu, ale i podílení se na zlepšení zážitku při nakupování na Alza.cz. Na Alze mě nejvíc baví nejen neustálé zlepšování zákaznických služeb a rychlost, se kterou se nebojí udávat další směr e-commerce
Proč u nás pracovat?
Jsme centrem všeho dění ve firmě.
Neznáme nudu, naše práce je různorodá.
Podílíme se na úspěchu i podobě nových projektů.
Jsme otevřeni novým nápadům.
Nečekáme, že budeš IT expert – vše tě naučíme.
Místo psaní všemi deseti stačí
cit pro komunikaci a správná gramatika.
Protože u nás se budeš učit od profíků, a zároveň můžeš kariérně růst,
a to nejen v rámci oddělení, ale v rámci celé Alzy.
Kdo jsme a co děláme?

Jsme Callcentrum mluvící 5 jazyky!


Máme šest callcenter. Čtyři v České republice a dvě na Slovensku. V rámci naší práce nebereme jednom telefony, ale odpovídáme na e-maily a dokonce obsluhujeme i sociální sítě jako je Facebook, Twitter nebo Whatsapp.
Jak to u nás vypadá?









Jak se u nás pracuje?












U nás nezažiješ nudu! Naši nejlepší pracovníci jezdí Teslou, o kterou pravidelně soutěžíme, stejně jako o další skvělé ceny. Také se rádi bavíme při různých turnajích, ať už při deskovkách nebo online hrách.