Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
Kdo jsme a co děláme?

Jsme na telefonu
Máme talent na to, jak vytvořit dokonalý zákaznický zážitek, i když někdy zvládáme až 9 tisíc hovorů denně.

Jsme na sociálních sítích
Ovládli jsme sociální sítě, a proto se s klienty setkáváme i na místech, kde tráví svůj volný čas. Jsme aktivní například na Twitteru, Facebooku, WhatsAppu a Instagramu.

Odpovídáme na e-maily
Snažíme se zpracovávat dotazy co nejrychleji. Jsme k dispozici jak přes online chat, tak prostřednictvím kontaktního formuláře.

Staráme se o objednávky
Jsme ve střehu, aby se všechny objednávky našich zákazníků vyřídily včas.

Hlásíme chyby
Jsme mostem mezi firmou a zákazníkem. Máme vše pod kontrolou, nic nám neunikne. Zaznamenáváme chyby, opravujeme je a díky tomu můžeme naše služby neustále zlepšovat.
U nás práce rozhodně není jen o zvedání hovorů! Nabízíme mnoho příležitostí k růstu a rozvoji. Můžeš se přidat například do týmu spravujícího sociální sítě, jako je Instagram, Facebook, X a WhatsApp. Máme také specializované týmy pro platby, řešení škodních událostí nebo evropský tým, kam se můžeš zapojit, pokud ovládáš angličtinu, němčinu nebo maďarštinu.
V našem call centru budeš vždy v první linii – jako první zjistíš, co zákazníky trápí, a díky tobě najdeme řešení!
Chceš u nás pracovat?
Rolí v oddělení Péče o zákazníky je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.
Z celého přehledu nabídek bychom doporučili:
Tohle jsme my
Všichni se sem nevejdeme, tak ti představíme alespoň některé z nás.

Lenka Bartizalová
Ředitelka CC
V Alze jsem od září roku 2019 a s nadšením musím říci, že dynamika kterou Alza má, mě prostě nadchla. Baví mě tu rychlost, se kterou můžeme věci měnit, baví mne tu lidé, kteří jsou prima. A společně, jako jeden tým, děláme všechno pro to, abychom zákazníkům poskytli ty nejlepší, pětihvězdičkové služby. Hledáme další nadšence, tak neváhej a přidej se ke mě do týmu 😊

Lukáš Vrábel
Head of Call Center Operation
Jsem v Alze od roku 2019, kdy jsem se postupně z pozice Zákaznického specialisty německé linky vypracoval až na Head of Call Center Operation. Denně se snažím o bezproblémový chod našich call center, dodržování kvality práce, zlepšování našich služeb a postupů, ale i o dobrou náladu našich zákaznických specialistů. A samozřejmě hlavně o to nejdůležitější – spokojeného zákazníka.

Radim Poruba
Call Center Manager
Mé první dny v Alze jsem zahájil začátkem roku 2020 a musím se přiznat, že pro mě bylo velkým překvapením, když jsem začal prostředí společnosti a našeho call centra v Třinci poznávat. Každý den je úplně jiný a je báječné pozorovat, jak se věci vyvíjejí a mění každý den, každou hodinu a někdy jde i o minuty. U nás se určitě nudit nebudeš ani ty! Společně s mými teamleadry se staráme o to, ať jsou spokojeni naši zákazníci, také naší operátoři a samozřejmě i celá společnost. Těším se na vás!

Vojtěch Mareš
CX Operations Manager
Za dobu mého působení v Alze jsem měl možnost vyzkoušet si v praxi tolik procesů, kolik jiní nepoznají za celou svou kariéru. Alza se dokáže měnit doslova z minuty na minutu, což je asi to, co mě nejvíc baví. Krom mé rodiny a přátel mě udržuje v dobré náladě cukr a kotrmelce na tanečním parketě.

Daniel Görner
CC Developement Manager
Do Alzy jsem nastoupil v polovině roku 2018 jako operátor. Následně jsem si vyzkoušel pozici Teamleadera i trenéra a nyní již přes 2 roky působím na pozici Teamleadera rozvoje Callcenter. Do náplně mé práce patří hlavně vzdělávání a rozvoj každého operátora pomocí našeho metodického týmu, ale i podílení se na zlepšení zážitku při nakupování na Alza.cz. Na Alze mě nejvíc baví nejen neustálé zlepšování zákaznických služeb a rychlost, se kterou se nebojí udávat další směr e-commerce
Proč u nás pracovat?
- Jsme centrem všeho dění ve firmě.
- Neznáme nudu, naše práce je různorodá.
- Podílíme se na úspěchu i podobě nových projektů.
- Jsme otevřeni novým nápadům.
- Nečekáme, že budeš IT expert – vše tě naučíme.
- Místo psaní všemi deseti stačí cit pro komunikaci a správná gramatika.
- Protože u nás se budeš učit od profíků, a zároveň můžeš kariérně růst, a to nejen v rámci oddělení, ale v rámci celé Alzy.
Jak to u nás vypadá?
Praha



Ostrava


Slovensko


