
Specialista/ka dopravy pro AlzaBoxy
„Do půlnoci objednáš, ráno máš“ – chceš být součástí týmu, který zajišťuje, že se zásilky dostanou k zákazníkům nejrychleji na trhu?
Přidej se k týmu Doprav v Alze a podílej se na službě, která doručuje přímo, spolehlivě a bez zbytečných prodlev. Postarej se s námi o to, aby žádná zásilka nezůstala pozadu a každý zákazník dostal svůj balík včas!
Na co se u nás můžeš těšit?
- Na nástupní mzdu až 50 000 Kč.
- Na balíček super benefitů:
- zaměstnanecké slevy na Alze,
- stravenky,
- Multisport kartu pro aktivní odpočinek,
- Benefit plus pro tvé osobní potřeby,
- levnější tankování na čerpacích stanicích MOL,
- a spoustu dalších skvělých výhod! Více se dozvíš na pohovoru.
- Na moderní (dog friendly) office v Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, nebo dát si skvělou kávu.
- Budeš mít velkou volnost v realizaci svých nápadů, nikdo ti nebude “dýchat” na záda.
- Na flexibilní pracovní dobu, možnost home office a 5 dní dovolené navíc.
- A hlavně na tým přátelských kolegů a pohodového šéfa Vláďu.
Tvůj den bude vypadat takto:
- Udržování skvělých vztahů s dopravci – Budeš mít na starosti přípravu a údržbu smluv s dopravci a sledování, jestli vše běží, jak má. Tvou odpovědností bude také pravidelně kontrolovat, že dopravci dodržují domluvené podmínky.
- Sledování trhu a konkurence – Budeš mít přehled o tom, jak si stojí naše konkurence, a sledovat vývoj dopravního trhu, abys věděl/a, jaké jsou aktuální sazby a trendy.
- Optimalizace nákladů a výnosů – Budeš pravidelně sledovat náklady a výnosy, abys zajistil/a jejich optimalizaci. Ať už vyjednáváním lepších podmínek s dopravci, nebo hledáním efektivních dopravních tras.
- Tvorba forecastů a dopravních strategií – Ve spolupráci s controllingem budeš připravovat forecasty pro naše dopravní služby, sledovat jejich plnění a navrhovat změny. Taky budeš zajišťovat dostatek kapacit pro hladký chod našich dopravních služeb.
- Výběrová řízení dopravních služeb – Budeš spolupracovat s naším procurement týmem při organizování výběrových řízení na dopravní služby. Zaměříš se na zajištění nejlepší zákaznické zkušenosti, ale zároveň i nejlepší ceny dopravy.
Hodíš se k nám do týmu pokud:
- Máš zkušenosti z obdobné pozice či oblasti dopravy.
- Máš výborné komunikační schopnosti – komunikace s dopravci ale i napříč odděleními bude tvým denním chlebem.
- Rád/a přicházíš s novými nápady – jsi proaktivní, hledáš cesty “jak a proč”.
- Jsi samostatný/á a máš asertivní přístup – umíš si informace dohledat a zároveň se nebojíš zeptat.
- Rozumíš si s PC – ovládáš balíček MS office.
- Ovládáš angličtinu na úrovni alespoň B2 – pro nás podmínkou.
- Tě baví objevovat nové technologie a znalost AI pro tebe není jen pojem z budoucnosti, ale nástroj, který rád využíváš.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
📞 Jako první se ti ozve naše HR po telefonu.
🤝 Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na pohovor.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám svoje CV a pojďme si o tom popovídat! Upozorňujeme, že součástí výběrového řízení je zpracování case study.
Máš dotaz? Napiš mi na [email protected]

Nikola Vavrošová
HR Business Partner
Na palubu Alzy jsem naskočila v březnu 2021. Starám se o naše zaměstnance, ale i o nábor. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a také možnost se neustále posouvat kupředu. Ve volném čase ráda relaxuju na horách a v přírodě.

Vladimír Dědek
Business Development Manager – Transport
Jestli někomu koluje doprava v krvi, pak je to Vláďa. Bohaté zkušenosti z dopravy i obchodu ho přivedly právě do Alzy, kde může díky svému přístupu hard workera být součástí špičkové zákaznické dopravní služby. Pokud ho načapete ve večerních hodinách za pracovním stolem, pravděpodobně vstřebává nové informace a znalosti, které hned další den uplatní při své práci. Když nepracuje, tak cestuje, kamkoliv, anebo si zasportuje.