
Prodejní síť
Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Než začneš naplno pracovat na prodejně, projdeš si online adaptačním školením. Dovednosti, které na něm získáš, poté použiješ v praxi 🙂 Mezi tvé hlavní úkoly bude patřit například:
- Obsluhovat naše zákazníky.
- Prodávat doplňkové produkty a služby.
- Řešit případné reklamace.
- Naskladňovat nové produkty.
- Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky.
- Pracovat v režimu “krátký – dlouhý” týden.
- A úzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny.
Co od tebe potřebujeme?
- Nebojíš se aktivně oslovit zákazníky a povídat si s nimi.
- Jsi rád/a mezi lidmi.
- Prodej je pro tebe zábava.
- Jdeš si za svým – nehledáš výmluvy a nové příležitosti jsou pro tebe výzvou.
- Zvládneš pracovat samostatně, ale zároveň oceníš zázemí sehraného týmu.
- A ideálně i maturitu – kvůli certifikaci ke splátkovému prodeji.
A co ti za tvou práci nabídneme?
Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.