
Prodejní síť
Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Než začneš naplno pracovat na prodejně, projdeš si online adaptačním školením. Dovednosti, které na něm získáš, poté použiješ v praxi Mezi tvé hlavní úkoly bude patřit například:
- Obsluhovat naše zákazníky na prodejně centru Brna (ul. Skořepka).
- Prodávat doplňkové produkty a služby.
- Řešit případné reklamace.
- Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky.
- Pracovat v režimu „krátký – dlouhý“ týden.
- A úzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny.
Co od tebe potřebujeme?
- Nebojíš se aktivně oslovit zákazníky a povídat si s nimi.
- Jsi rád/a mezi lidmi.
- Prodej je pro tebe zábava.
- Jdeš si za svým – nehledáš výmluvy a nové příležitosti jsou pro tebe výzvou.
- Zvládneš pracovat samostatně, ale zároveň oceníš zázemí sehraného týmu.
- A ideálně i maturitu – kvůli certifikaci ke splátkovému prodeji.
A co ti za tvou práci nabídneme?
Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
S kým se během výběrového řízení potkáš?

Pavla Krejsová
Starám se o to, abychom na všech moravských prodejnách měli dostatek spokojených kolegů. A když nám pošleš svůj životopis, tak to budu já, kdo se Ti první ozve a provede Tě celým výběrkem. Těším se na Tebe!

Jiří Jilma
V Alza.cz pracuji od roku 2017 kdy jsem nastoupil na pozici Konzultanta prodeje. Aktuálně jsem na pozici manažera regionální centrály v Brně, kde mám na starosti oddělení reklamací, call centra, skladu a prodejny. Obecně u kolegů stávajících i budoucích hledám hlavně otevřenou mysl, lidskost, a empatii. Mimo práci jsem docela obyčejný smrtelník trávící čas s rodinou, v kině, nebo u herní konzole. #PS5