Administrativní podpora junior

Reklamace

Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!

Na oddělení Reklamací hledáme kolegu či kolegyni na pozici Administrativní podpory, který/á se připojí k našemu týmu. Baví Tě administrativní činnosti, jsi precizní a rád/a přicházíš věcem na kloub?

Pak nám pošli životopis.

Proč se k nám přidat?

  • Už od začátku Tě čeká mzda až 30.000 Kč a možnost kariérního růstu.
  • Pracujeme od pondělí do pátku.
  • Můžeš využít super benefity:
    • zaměstnanecké slevy na Alze,
    • koupit si oběd za stravenky v hodnotě 137 Kč,
    • Multisport kartu,
    • příspěvek 500 Kč/měsíc na Benefit plus,
    • jazykové kurzy,
    • příspěvek na psychologickou poradnu,
    • levnější tankování na MOL benzinkách a ještě mnoho dalšího.
  • Pracovat budeš v moderních kancelářích přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše v doprovodu tvého domácího mazlíčka.
  • A v neposlední řadě z důvodu skvělého týmu velice přátelských a ochotných kolegů a super šéfové Kačce.

Co bude Tvým denním chlebem?

  • Zpracování škodních událostí – zákazníkovi byla doručena zásilka, která byla poškozena. V ten moment se stáváš tak trochu detektivem a Tvým úkolem bude vyřešit tuto situaci.
  • Komunikace s dopravcem – zahájíš proces reklamace u dopravce a postaráš se dořešení škody od A do Z.
  • Práce v interním systému – kam budeš evidovat detaily o průběhu řešení škodní události.
  • Interní komunikace – každodenní komunikace s našimi sklady v rámci Alzy.

Hodíš se k nám do týmu pokud:

  • jsi komunikativní a samostatný/á – dokážeš si vše dohledat, nebojíš se případně zvednout telefon a další informace si zjistit.
  • jsi asertivní a precizní – to jsou další vlastnosti, které jsou pro Tebe samozřejmostí.
  • rád/a se učíš novým věcem – nespokojíš se zaběhlými procesy, snažíš se přicházet s nápady a učit se novému,
  • rozumíš si s počítačem – ovládáš MS Office.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

📞 Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.

🤝 Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

Jdeš do toho s námi? Pošli nám životopis a pojďme si o tom popovídat!

Máš dotaz? Napiš mi na [email protected]

Nikola Vavrošová

Na palubu Alzy jsem naskočila v březnu 2021. Starám se o naše zaměstnance, ale i o nábor. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a také možnost se neustále posouvat kupředu. Ve volném čase ráda relaxuju na horách a v přírodě.

Kateřina Milotová

V Alze pracuji od roku 2015, z pozice Administrátorky na skladě jsem se postupně vypracovala na pozici Škodního referenta a nyní pracuji jako Teamleader oddělení škod. Na Alze mám ráda možnost rozvoje a podílení se na práci s jinými odděleními. Spolu s mým týmem pracujeme na vymáhání škod u dopravců a zároveň cílíme na eliminaci jejich vzniku. Volný čas trávím se svým synem a psem, největší relax je pro mě čas strávený v přírodě nebo zahradničením.

Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky