Evropská expanze

HLEDÁME PŘÍLEŽITOSTI V ZAHRANIČÍ A POSKYTUJEME ZÁKAZNÍKŮM V EVROPĚ JEDINEČNÝ ZÁŽITEK Z NÁKUPU.

Co máme na starosti

Strategie expanze

Každou zemi vnímáme jako jedinečnou entitu a stejně přistupujeme i k plánování KPI a strategických kroků v rámci zahraniční expanze. Sledujeme a vyhodnocujeme odlišnosti jednotlivých trhů a těm pak přizpůsobujeme celý proces výběru a dokončení objednávky tak, aby si každý zákazník z kteréhokoli koutu Evropy připadal na Alze jako doma.

Logistika

Jsme si dobře vědomi, že rychlost doručení je klíčovým faktorem pro spokojenost našich zákazníků. Prostřednictvím našich distribučních center a logistických partnerů se snažíme nabízet v každé zemi nejoblíbenější dopravce a způsoby doručení a hledáme cesty, jak se co nejvíce přiblížit naší vizi objednání myšlenkou a doručení teleportem.

Sortiment

Pokud vás už nudí vyjednávat a nakupovat zboží pro náš malý český rybník, máme pro vás pořádnou výzvu – sednout si před prázdný list papíru a navrhnout ten správný sortiment, který potěší Maďary, Rakušany nebo Němce. Nebát se postavit násobně větším konkurentům. Je to dobrodružství a velká týmová radost z každého úspěchu.

Překlad a lokalizace

Přeložit celý web není žádná legrace. Naší prací tak není „jen“ překládat, ale také soustavně vylepšovat proces překladu tak, abychom za pomoci automatizace a unikátních řešení překládali rychleji a levněji při zachování kvality obsahu. Také dobře víme, že prostý překlad nestačí, proto u nás vzniká i unikátní obsah připravený na míru každé zemi.

Marketing & Online marketing

Mysleli jste si, že za hranicemi České republiky na Alzáka nenarazíte? Omyl! Už pár let se učí cizí jazyky a zejména u zákazníků v Maďarsku si získal velkou oblibu. TV reklamy a billboardy však nejsou vše. SEO, internetové vyhledávače, cenové srovnávače, akční portály – to jsou místa, kde můžeme jít našim zákazníkům nejlépe naproti.

Péče o zákazníky

Jde nám o jediné, a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách. V našem call centru máme i mezinárodní týmy operátorů hovořících jazyky všech zemí, kde Alza působí. Změna objednávky, ztracený balíček, vrácení a reklamace – s tím vším ochotně pomůžeme zákazníkům ze Segedínu i z Stuttgartu.

Volná pracovní místa v projektu Evropská expanze

V současné době nejsou žádná volná místa.

Tohle jsme my

Lukáš Mikolášek

Operations Manager –⁠ AT

Do Alzy jsem nastoupil v roce 2017 po necelých 6 letech v automobilovém průmyslu. V AT jsem se podílel na otevření první pobočky na západním trhu, řeším legislativní otázky a rozvíjím aktivity Alzy v DACH regionu. Postupně rozvíjíme i služby pro firemní zákazníky.

Csaba Takács

Operations Manager –⁠ HU

Do Alzy jsem nastoupil v roce 2017 jako manažer expanze. K nejdůležitějším projektům, na kterých jsem se podílel, patří vybudování a spuštění provozu největšího showroomu v Budapešti, budování a rozvoj sítě Alzaboxů, komunikace s vendory, akvizice a otevření skladů v Budapešti.

Lukáš Vrábel

Supervizor Call centra EU

Od svého nástupu v roce 2019 jsem se postupně vypracoval až na Supervizora evropského call centra. Denně dbám na dodržování kvality, zlepšování služeb i spokojenost našich zákaznických specialistů. Ve volném čase mám rád společenské hry, malování figurek a hlavně kvalitní kávu. 

Andrea Slaná

Country Manager – SK

Když jsem na začátku roku 2010 nastoupila do Alza.sk na pozici Regionálního manažera, bylo nás rovných deset a na Slovensku jedna prodejna. Za ty roky jsme se rozrostli po celém Slovensku a nyní nás jsou stovky 😊 A já se těším na další novou výzvu, která na nás čeká v Rakousku. 

Jakub Kalina

EU Operations Manager

V Alze jsem začal v roce 2016 jako content specialista, několik let vedl obsahovou redakci a nyní se nejvíce věnuji strategii lokalizačního týmu a businessovým i vývojovým projektům pro zahraniční expanzi. Volný čas trávím převážně s rodinou.

Hana Žáková

Country Head Austria and Germany

V Alze řídím celé oddělení elektronického obsahu a zároveň jsem členem týmu DE expanze, kde mi na srdci leží především perfektní nákupní zážitek zákazníků. Své kolegy pravidelně motivuji nejen ke čtení, ale také k pohybu, neboť do práce pravidelně jezdím na kole.

Marcel Ištván

Marketing Manager EU

Nastoupil jsem v roce 2015 jako PPC specialista pro EU a SK. V současnosti hlídám návštěvnost a průměrný obrat a zisk performance kampaní pro vybrané evropské země. Pravidelně také analyzuji nové příležitosti, takže bývám prvním, kdo se potká s novými světovými trendy v online marketingu.

Pavel Beran

Head of Marketing Data & Automation

Začínal jsem jako webový vývojář, ale poměrně rychle jsem si uvědomil, že mě nebaví jen technická, ale i obchodní stránka věci. Přes roli projektového manažera jsem se dostal do Alzy a postupně se posunul do role IT Business Partnera pro expanzi do Evropy. Mimo práci mě baví sport, hlavně posilovna, golf a malý fotbal. 

Na čem pracujeme

Lokální distribuční centra

Předpokladem úspěšné expanze je šíře dostupného sortimentu k okamžitému vyzvednutí a rychlost a kvalita doručení. Proto jsme v loňském roce spustili provoz prvního distribučního centra za hranicemi ČR a Slovenska v Budapešti. Za čtyři měsíce jsme našli budovu, celou ji vybavili a naplnili zásobami, sehnali a zaučili zaměstnance a vše uvedli do provozu na předvánoční sezónu.

Zákaznické hodnocení

Hodnocení zákazníků nám jednak nastavuje zrcadlo a současně pomáhá dalším potenciálním zákazníkům rozhodnout se pro nákup u nás. Proto se zpětnou vazbou pečlivě probíráme a snažíme se všechny překážky a problémy co nejrychleji řešit. Výsledkem mohou být jak drobné úpravy v procesu objednávky, tak rozsáhlé vývojové projekty, všechny však mají společný cíl – spokojeného zákazníka.

Expanze do dalších zemí

Kromě péče o země, kde už Alza působí, hledáme i prostor a příležitosti k další expanzi. Máme za sebou úspěšný vstup na slovenský, německý, rakouský a maďarský trh. Pro každou zemi máme týmy překladatelů a operátorů call centra. Jsme společností, která překročila hranice ČR a vše dobré a kvalitní se snaží využít, a navíc k tomu vždy přidat i něco navíc.

Proč se k nám přidat?


Nabízíme ti obrovskou online zkušenost, práci pro jedničku na trhu a možnost realizovat vlastní nápady s reálným dopadem na business.

Můžeš se učit přímo od nejseniornějších a nejšikovnějších lidí, kteří vedou špičku české e-commerce.

Nahlédneš pod pokličku téměř všech oddělení v Alze a dostaneš příležitost podílet se na rozvojových projektech z různých oblastí našeho fungování.