Vendor Marketing Manager

Marketing

Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.

 
 

Jaký je náš tým?

  • Říká se nám Vendor Marketing (tým Vendor Marketing Managerů/ek, specialistů/ek a asistentů/ek), kteří se starají o obchodní a marketingovou spolupráci s dodavateli produktů jako je Apple, Microsoft, Lego a další.
  • Vše, co domluvíme se pak objeví v TV reklamách, PPC kampaních nebo na billboardech.
  • Jsme rozděleni do 2 týmů podle konkrétních partnerů a segmentů (mobily, notebooky, kosmetika, …) a jsme součástí segmentových porad.
  • Náš offline marketing je celý in-house, a tak chceme, abyste si budovali přesahy v rámci marketingu a salesu celkově.
  • Řekli bychom o sobě, že máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.

Koho k sobě hledáme?

  • Někoho s velmi dobrými komunikačními a prezentačními dovednostmi, který dokáže pochopit potřeby našeho dodavatele a nabídne mu nejlepší marketingové aktivity přímo pro něj.
  • Musíte chápat byznys – co jsou marže, jak se počítá ROI a DPH, ale i zvládat pravidla networkingu. Spíše hledáme někoho, kdo již za sebou nějaká vyjednávání má.
  • Domluvíte se s partnery v angličtině (B2 stačí). Počítáme totiž s tím, že s expanzí přijdou noví dodavatelé i projekty, které si můžete vzít na starost.
  • Dokážete říct plusy a mínusy offline vůči online marketingu a také víte jaké základní media-typy existují.
  • Očekáváme, že zvládnete kontingenční tabulky v Excelu.
  • Pozice není úplně vhodná pro začínajícího obchodníka/obchodnici, ale někoho, kdo již něco vyjednal a komunikoval se zástupci firem.

Proč vás to bude bavit?

  • Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
  • Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • Máme kartu Multisport, ale i zvýhodněné telefonování pro vás i vaši rodinu.
  • Chceme, abyste navštěvovali jazykové kurzy, účastnili se interních i externích vzdělávacích kurzů a rostli s firmou.
  • Časem čekáme, že budete chtít růst kompetencemi nebo se přesunout na vyšší pozici v rámci týmu. Možný je přesun i na jiné oddělení.
  • Díky komunikaci s dodavateli poznáte spoustu nových lidí a naučíte se ještě lépe komunikovat, prezentovat a vyjednávat.
  • KPI jsou vždy na kvartál a máte na ně přímý vliv.

Jak vypadá výběrové řízení?

Po reakci ti pošleme ještě více informací

První kolo je online test na doma

První kolo je s HR, kde proberete vše potřebné

Následuje case study na doma, kterou hodnotí manažer

Setkání s HR a manažerem, kde obhajujete case study

Pokud vše klapne, pošleme nabídku

Vždy dostanete feedback

S kým se potkáte během výběrového řízení

Andrea Hanušová

Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Jan Gregor

Vedu divizi Vendor Marketingu, kde se společně s týmem Key Account Managerů, Marketingových Specialistů a Koordinátorů, staráme o značky jako jsou Microsoft, Intel nebo Sony. Zároveň mám zodpovědnost za strategii a směřování vendorského produktu. Při práci se snažím zapojovat jak business pohled, marketingové zkušenosti, tak i především selský rozum. Stejné principy hledám i u lidí do svých týmů.

 

 

 

Andrea Kubíková

Do Alzy jsem nastoupila na pozici Vendor Managera pro kategorie notebooky a softwary. Nyní jsem ve vedení divize, která se zaměřujeme zejména na segmenty IT, mobily, audio nebo třeba gaming.

S celým týmem se snažíme tvořit smysluplné a marketingové strategie jednotlivým vendorům na míru tak, aby současně maximálně přispívaly k celkovému růstu Alzy. Moc mě baví kombinace kreativního, obchodního a marketingového přístupu, která je pro naše oddělení klíčová.

Místo výkonu práce