
Reklamace
Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!
Reklamační oddělení je součástí logistického parku v Chrášťanech. Pracuje zde přes 100 zaměstnanců a jejich úkolem je zpracování všech reklamací v co nejrychlejším čase, tzn. zaslat zboží co nejdřív do servisu a zpět k zákazníkovi.
Máš zkušenosti z logistiky a vedením lidí? Pak jsi ten správný člověk.
Proč si to u nás zamiluješ?
⇒ Mzdu máme rozdělenou na fixní a variabilní složku, která je závislá na Tvém výkonu. Čím lepší bude výkon, tím víc si vyděláš.
⇒ Dostaneš možnost se učit od profíků, ale zároveň i kariérně růst. Našim zaměstnancům umožňujeme růst nejen na reklamacích, ale jsou možné i interní přestupy v rámci celé firmy.
⇒ Nabízíme super benefity: slevu na zaměstnanecké nákupy na Alza.cz, jazykové kurzy Angličtiny nebo Němčiny, MultiSport kartu za 300Kč, příspěvek až 6000Kč ročně na kartu Benefit Plus (můžeš využít i a penzijní připojištění), stravenky v hodnotě 137 Kč, také levnější pohonné hmoty na čerpacích stanicích MOL a další jako například psychologickou nebo právní poradnu.
⇒ Dostupnost MHD nebo možnost využití parkoviště pro zaměstnance přímo u haly.
⇒ Pracovat budeš v režimu K/D týden, tzn. 12 hodinové směny 7:00 – 19:00.
Co bude Tvou náplní práce?
- Přímé vedení oddělení expedice a manipulace o cca 10 zaměstnancích. Tvým úkolem bude také soudržnost týmu. Nápadům jak toho docílit se meze nekladou.
- Zodpovědnost za výsledky celého oddělení.
- Denní operativa – nastavení a hlídání KPI, kontrola pracovních postupů, kontrola BOZP a dodržování pravidel na reklamační hale.
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč Alzou (Administrativní podpora, Finance, Call centrum a další).
- Prozákaznické myšlení – společně s týmem budeš hledat nové cesty, jak udělat pro zákazníka ještě víc.
Čeho si na Tobě budeme cenit?
- Máš zkušenosti s vedením lidí – umíš podpořit a motivovat, dokážeš ale být i důsledný/á.
- Tvých zkušeností ze skladového nebo výrobního prostředí a znalost logistických procesů např. Lean managementu/ 5S atd. je pro nás velkou výhodou. Pracoval/a jsi ve skladu a víš, čím je tato práce specifická? Super, máš u nás malé plus.
- Pokročilá znalost práce s excelem, nezalekneš se kontingenčních tabulek a čísla ti jednoduše nejsou cizí.
- Pokud se vyznáš aspoň trochu v moderních technologiích, budeš se s nimi potkávat totiž denně.
- Výhodou bude, pokud se alespoň základně orientuješ v legislativě (víš, kolik dní může být zboží v reklamaci, jak dlouho má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy atd.).
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
- Jako první se Ti ozve náš HR specialist.
- Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.