Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU

Call centrum

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Proč bys měl/a pracovat právě u nás?

  • Budeš pracovat v kancelářích v Praze, Ostravě, nebo v Třinci.
  • Nabízíme motivující finanční ohodnocení – kromě fixní mzdy máme také variabilní složku mzdy – vše se odvíjí od Tvého výkonu. Variabilní složka není zastropovaná.
  • Nabídneme Ti detailní zaškolení, ke každému přistupujeme individuálně už během adaptace. Nemusíš se bát, k ruce Ti vždycky bude zkušený kolega.
  • Call centrum je skvělý odrazový můstek ve Tvé kariéře – na jedné pozici dlouho nezůstáváme.
  • Nabídneme Ti skvělé benefityNákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám. Dále stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137 Kč. Rád/a se vzděláváš a baví tě cizí jazyky? U nás se může učit anglicky, německy. Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.
  • Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme dotovanou Multisport kartu. A je toho ještě mnohem víc!
  • Pro dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
  • Pro stabilitu – i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.
  • Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!

Jak vypadá den operátora?

  • Příjem hovorů od zákazníků, kteří potřebují naši pomoc (nejedná se o aktivní prodej).
  • Pomoc zákazníkům s jejich objednávkou, reklamací, podávání informací o produktech.
  • Komunikace s českými, slovenskými a německými zákazníky také na sociálních sítích, pomocí mailu nebo CCT.
  • Pracujeme v našem interním systému na 12h směnách (8-20h) v režimu krátkého/dlouhého týdne, možnost i 8h ranních a odpoledních směn (ranní od 7h, odpolední do 22h) a pro ty nejlepší je zde také možnost pracovat do budoucna z domu.

Co všechno bys měl/a mít, umět, abys byl/a na pozici úspěšný/á?

  • asertivitu, zodpovědnost
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • dobré znalosti práce na PC, pozitivní náladu
  • velmi dobré prozákaznické cítění
  • za žádných okolností neztrácet úsměv na rtech
  • mít schopnost se rychle a dobře učit (na rovinu, každý člen Alzafamily se toho musí hodně naučit)
  • orientovat se na sociálních sítích. Rozhodně nehledáme influencera, ale přehled se bude určitě hodit
  • výbornou znalost českého (slovenského) a německého jazyka
  • Microsoft Outlook, Word = pokročilá znalost

Místo výkonu práce: Praha, Ostrava, Třinec

Směny:

12h směny v režimu krátkého a dlouhého týdne (8-20h) krátký týden (středa, čtvrtek), dlouhý týden (pondělí, úterý, pátek, sobota, neděle)
8h směny – týden ranní a týden odpolední směna (ranní směny od 7h, odpolední směny do 22h)

Termín nástupu: ihned

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky