Odpovědět

Komunikační Ninja pro sociální sítě a příchozí linku

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

📢 Koho hledáme?

Máš rád/a kontakt s lidmi, ale nechceš prodávat? Umíš dobře psát a zvládáš i nápor více zpráv nebo hovorů naráz? Baví tě online svět a zvládneš odpovědět zákazníkovi i na Facebooku, i na chatu? Pak jsi náš člověk!

💬 Co u nás budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy a komentáře zákazníků na sítích (Facebook, IG, LinkedIn), recenzních webech i chatu
  • Řešit příchozí hovory – žádné prodeje, jen pomoc a poradenství
  • Poskytovat srozumitelné, profesionální a lidské odpovědi
  • Spolupracovat s kolegy z marketingu, produktového týmu i zákaznické podpory
  • Staneš se hlasem a tváří Alzy na sociálních sítích

👀 Co se ti bude hodit?

  • Zkušenost ze zákaznického servisu výhodou, ale ne podmínkou
  • Umíš komunikovat – mluveným i psaným slovem
  • Nezalekneš se technických dotazů (např. rozdíl mezi dvěma mobily zvládneš vygooglit)
  • Češtinu nebo slovenštinu máš v malíku
  • Umíš zachovat klid a úsměv i při těžších hovorech
  • Rád/a se učíš nové věci

🎁 Co za to?

  • Krátký/dlouhý týden – 12h směny
  • Fixní mzda + výkonová složka
  • Sleva na nákup na Alze
  • Stravenky (137 Kč/den)
  • 500 Kč měsíčně do Benefit Plus po zkušebce
  • Multisport karta
  • 7 dní Home Office měsíčně po zaučení
  • Super parta lidí a přátelské prostředí
  • Dog-friendly office
  • Příležitosti k růstu a školení
  • Team buildingy a zábava i mimo headset

Místo výkonu práce: Praha

Termín nástupu: ihned

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

 

HR Specialist

CC Teamleader

Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky