Specialista zákaznického servisu pro sociální sítě

Call centrum

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Hledáme do našeho týmu energického kolegu/kolegyni na pozici Specialisty zákaznického servisu pro sociální sítě.

Pokud tě baví komunikace se zákazníky, máš přehled v oblasti sociálních médií a jsi schopný/á rychle a efektivně reagovat na zákaznické dotazy, tato pozice je určená právě pro tebe!

Hlavní náplň práce:

  • Sledování a odpovídání na zákaznické dotazy a komentáře na různých sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn apod.) a recenzních serverech (Heuréka, Zboží apod.)
  • Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.
  • Vytváření a udržování pozitivního vztahu s našimi zákazníky prostřednictvím sociálních médií a online komunikace.
  • Sledování trendů a změn v zákaznických preferencích a informování kolegů o relevantních zjištěních.
  • Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.
  • Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu na sociálních sítích i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka.
  • V případě potřeby také pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.

Požadujeme:

📌Silné komunikační dovednosti
📌Schopnost efektivního vyjádření se v písemné formě, důraz na správnou gramatiku a pravopis
📌Schopnost rychlého a přesného vyhledávání informací a poskytování relevantních odpovědí
📌Flexibilitu a schopnost pracovat v dynamickém e-commerce prostředí
📌Zkušenosti s prací na pozici specialisty zákaznického servisu, ideálně se zaměřením na sociální sítě výhodou
📌Výhodou je také znalost anglického jazyka

🕐Pracovní doba:

Na pracovní době se můžeme domluvit a je tedy na Tobě, zda chceš pracovat 8h denně (ranní a odpolední směny), nebo volíš raději 12h směny v režimu krátkého/dlouhého týdne. Pro ty nejlepší je zde také možnost pracovat do budoucna z domu 😍.

💰Mzdové podmínky (hrubá mzda):

26.400 fix + 4.600 variabilní složka = 31.000Kč (variabilní složka není zastropovaná) + příplatky podle zákona (práce o víkendu, svátek…)

Co ti za to nabídneme:

  • Nabídneme Ti skvělé benefity. Nákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám 🔥, které můžeš čerpat už od prvního dne v práci.
  • Dále stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137Kč.
  • Jazykový kurz ZDARMA. Rád/a se vzděláváš a baví tě cizí jazyky? U nás se můžeš učit anglicky, německy.
  • Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.
  • Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme dotovanou Multisport kartu pro Tvoje zdravé tělo a ducha – a to i pro Tvého rodinného příslušníka, či partnera, partnerku.
  • Alza Anniversary = Finanční příspěvek.. Děkujeme za každý rok s námi.
  • Psychologická a právní poradna ZDARMA.
  • ŠÉFA, který ti bude vždy oporou – jak profesní, tak lidskou.
  • Stabilitu – i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.
  • Dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
  • Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!

Místo výkonu práce: Praha

Termín nástupu: květen, červen

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

 

Místo výkonu práce