
Call centrum
Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
Hledáme do našeho týmu energického kolegu/kolegyni na pozici Specialisty zákaznického servisu pro sociální sítě.
Pokud tě baví komunikace se zákazníky, máš přehled v oblasti sociálních médií a jsi schopný/á rychle a efektivně reagovat na zákaznické dotazy, tato pozice je určená právě pro tebe!
Hlavní náplň práce:
- Sledování a odpovídání na zákaznické dotazy a komentáře na různých sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn apod.) a recenzních serverech (Heuréka, Zboží apod.)
- Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.
- Vytváření a udržování pozitivního vztahu s našimi zákazníky prostřednictvím sociálních médií a online komunikace.
- Sledování trendů a změn v zákaznických preferencích a informování kolegů o relevantních zjištěních.
- Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.
- Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu na sociálních sítích i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka.
- V případě potřeby také pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.
Požadujeme:
📌Silné komunikační dovednosti
📌Schopnost efektivního vyjádření se v písemné formě, důraz na správnou gramatiku a pravopis
📌Schopnost rychlého a přesného vyhledávání informací a poskytování relevantních odpovědí
📌Flexibilitu a schopnost pracovat v dynamickém e-commerce prostředí
📌Zkušenosti s prací na pozici specialisty zákaznického servisu, ideálně se zaměřením na sociální sítě výhodou
📌Výhodou je také znalost anglického jazyka
🕐Pracovní doba:
Na pracovní době se můžeme domluvit a je tedy na Tobě, zda chceš pracovat 8h denně (ranní a odpolední směny), nebo volíš raději 12h směny v režimu krátkého/dlouhého týdne. Pro ty nejlepší je zde také možnost pracovat do budoucna z domu 😍.
💰Mzdové podmínky (hrubá mzda):
26.400 fix + 4.600 variabilní složka = 31.000Kč (variabilní složka není zastropovaná) + příplatky podle zákona (práce o víkendu, svátek…)
Co ti za to nabídneme:
- Nabídneme Ti skvělé benefity. Nákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám 🔥, které můžeš čerpat už od prvního dne v práci.
- Dále stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137Kč.
- Jazykový kurz ZDARMA. Rád/a se vzděláváš a baví tě cizí jazyky? U nás se můžeš učit anglicky, německy.
- Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.
- Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme dotovanou Multisport kartu pro Tvoje zdravé tělo a ducha – a to i pro Tvého rodinného příslušníka, či partnera, partnerku.
- Alza Anniversary = Finanční příspěvek.. Děkujeme za každý rok s námi.
- Psychologická a právní poradna ZDARMA.
- ŠÉFA, který ti bude vždy oporou – jak profesní, tak lidskou.
- Stabilitu – i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.
- Dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
- Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: květen, červen
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.