
Komunikační Ninja pro sociální sítě a příchozí linku
Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
📢 Koho hledáme?
Máš rád/a kontakt s lidmi, ale nechceš prodávat? Umíš dobře psát a zvládáš i nápor více zpráv nebo hovorů naráz? Baví tě online svět a zvládneš odpovědět zákazníkovi i na Facebooku, i na chatu? Pak jsi náš člověk!
💬 Co u nás budeš dělat?
- Odpovídat na dotazy a komentáře zákazníků na sítích (Facebook, IG, LinkedIn), recenzních webech i chatu
- Řešit příchozí hovory – žádné prodeje, jen pomoc a poradenství
- Poskytovat srozumitelné, profesionální a lidské odpovědi
- Spolupracovat s kolegy z marketingu, produktového týmu i zákaznické podpory
- Staneš se hlasem a tváří Alzy na sociálních sítích
👀 Co se ti bude hodit?
- Zkušenost ze zákaznického servisu výhodou, ale ne podmínkou
- Umíš komunikovat – mluveným i psaným slovem
- Nezalekneš se technických dotazů (např. rozdíl mezi dvěma mobily zvládneš vygooglit)
- Češtinu nebo slovenštinu máš v malíku
- Umíš zachovat klid a úsměv i při těžších hovorech
- Rád/a se učíš nové věci
🎁 Co za to?
- Krátký/dlouhý týden – 12h směny
- Fixní mzda + výkonová složka
- Sleva na nákup na Alze
- Stravenky (137 Kč/den)
- 500 Kč měsíčně do Benefit Plus po zkušebce
- Multisport karta
- 7 dní Home Office měsíčně po zaučení
- Super parta lidí a přátelské prostředí
- Dog-friendly office
- Příležitosti k růstu a školení
- Team buildingy a zábava i mimo headset
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.


HR Specialist
CC Teamleader