Specialista/ka služby NEO Rental B2B

Finance

Běžní lidé vidí jen čísla. My v nich čteme přání zákazníků.

Služba alza NEO je na trhu unikátní, mění zvyklosti českých zákazníků a raketově roste. Učíme firmy, že není potřeba elektroniku vlastnit, ale mohou si ji jednoduše pronajmout a užívat ji bez starostí a vysokých vstupních nákladů. Ty nám pomůžeš se zákaznickou péčí. Chceš se o službě NEO dozvědět více? Mrkni se zde. Jsi administrativní kouzelníkem/čarodějkou a chceš prohlubovat své dovednosti? Připoj se k nám a zjisti, jaké kouzlo se skrývá v jedinečnosti této služby.

Proč si to u nás zamiluješ?

  • Nabízíme flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office (1 den v týdnu).
  • Čeká Tě balíček super benefitů: stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, příspěvky na Benefit plus, levnější pohonné hmoty, psychologická nebo právní poradna nebo zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy.
  • Díky moderním kancelářím přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše klidně v doprovodu tvého domácího mazlíčka.
  • Protože nezapomínáme ani na Tvůj rozvoj. Nabízíme celou škálu školení a možnost rotací na jiná oddělení.

Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Budeš zákazníkům, jak novým, tak i stávajícím, poskytovat odborné poradenství ke službě NEO a udržovat s nimi dobré vztahy. 
  • V kontaktu se zákazníky budeš hlavně prostřednictvím e-mailů a to cca z 80%, zbylých 20 strávíš se zákazníkem na telefonu.
  • Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek bude Tvým denním chlebem.
  • Součástí Tvé práce bude i reportování nadřízenému a administrativa, která je s pozicí spjatá.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš zkušenosti z obchodního oddělení, back office, bankovnictví či administrativy –  velkou výhodou.
  • Pečoval/a si o zákazníky a je pro Tebe důležitá jejich spokojenost a pozitivní zpětná vazba.
  • Rád/a komunikuješ a máš příjemný projev. I ten písemný.
  • Rozumíte si s počítačem – ovládáte MS office, dokážeš si dohledat každou informaci.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáte?

📞 Jako první se Vám ozve náš HR specialista po telefonu.

🤝 Následně po vzájemné domluvě si Vás pozveme na pohovor.

Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!

Máš dotaz? Napiš mi na [email protected]

Místo výkonu práce