
Prodejní síť
Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Než začneš naplno pracovat na prodejně, projdeš si online adaptačním školením. Dovednosti, které na něm získáš, poté použiješ v praxi 🙂 Mezi tvé hlavní úkoly bude patřit například:
- Obsluhovat naše zákazníky na prodejně v Prostějově.
- Prodávat doplňkové produkty a služby.
- Řešit případné reklamace.
- Naskladňovat nové produkty.
- Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky.
- Pracovat v režimu “krátký/dlouhý týden”.
- A úzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny.
Co od tebe potřebujeme?
- Nebojíš se aktivně oslovit zákazníky a povídat si s nimi.
- Jsi rád/a mezi lidmi.
- Prodej je pro tebe zábava.
- Jdeš si za svým – nehledáš výmluvy a nové příležitosti jsou pro tebe výzvou.
- Zvládneš pracovat samostatně, ale zároveň oceníš zázemí sehraného týmu.
- A ideálně i maturitu – kvůli certifikaci ke splátkovému prodeji.
A co ti za tvou práci nabídneme?

Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?

S kým se během výběrového řízení potkáš?

Pavla Krejsová
Starám se o to, abychom na všech moravských prodejnách měli dostatek spokojených kolegů. A když nám pošleš svůj životopis, tak to budu já, kdo se ti první ozve a provede tě celým výběrkem. těším se na tebe!

Michal Kořínek
Do Alzy jsem nastoupil před 17 lety na pozici skladníka. Svoji pílí a získanými zkušenostmi jsem se už před lety stal manažerem prodejny v Olomouci. Pokud tě baví komunikace se zákazníky a aktivně prodávat, tak tě rád přivítám v našem skvělém týmu 🙂.