Sales Specialist – Hradec Králové

Prodejní síť

Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

Než začneš naplno pracovat na prodejně, projdeš si online adaptačním školením. Dovednosti, které na něm získáš, poté použiješ v praxi 🙂 Mezi tvé hlavní úkoly bude patřit například:

  • Obsluhovat naše zákazníky.
  • Prodávat doplňkové produkty a služby.
  • Řešit případné reklamace.
  • Naskladňovat nové produkty.
  • Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky.
  • Pracovat v režimu “krátký – dlouhý” týden.
  • A úzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny.

Co od tebe potřebujeme?

  • Nebojíš se aktivně oslovit zákazníky a povídat si s nimi.
  • Jsi rád/a mezi lidmi.
  • Prodej je pro tebe zábava.
  • Jdeš si za svým – nehledáš výmluvy a nové příležitosti jsou pro tebe výzvou.
  • Zvládneš pracovat samostatně, ale zároveň oceníš zázemí sehraného týmu.
  • ideálně i maturitu – kvůli certifikaci ke splátkovému prodeji.

A co ti za tvou práci nabídneme?

Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.

Jak u nás probíhá výběrové řízení? 

S kým se během výběrového řízení potkáš?

Miroslav Petr

Pracuji v Alza.cz již sedmým rokem. Máš-li chuť se přidat, rád tě uvítám, a to jako prodejce nebo v týmu na call centru. Rád přijímám nové výzvy a možná to budeš právě ty.

Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky