PPC and Comparison Site Specialist (Junior/Senior)

Online marketing

Jedeme na vlně internetu. PPC, CTR, CPT i ROI jsme zařadili do svých slovníků. Každý z nás jsme unikát, dohromady nerozlučný tým s Alza duší.

Znáte pojmy Google Ads, ROAS a Google Analytics? Už jste zkoušeli vytvářet nebo jste vytvářeli a spravovali PPC kampaně? Chápete, že jejich účelem je, aby vydělávaly? Zajímáte se i o ostatní kanály digital marketingu a chcete si udržet všeobecný přehled? Skvělé, budeme si rozumět. Dominik zastřešuje tým Performance a hledá k českým specialistům dalšího nadšence do digital marketingu, který si s nimi bude rozumět po pracovní i osobní stránce. V PPC týmu je nás jinak 12 a spravujeme kampaně v češtině, slovenštině, němčině, maďarštině, angličtině a do budoucna nás toho čeká ještě mnohem víc. Držíme pospolu, školíme se navzájem a navštěvujeme pravidelně externí školení.

Jací jsme a koho hledáme? 👩‍💻

  • Náš digital marketing je celý in-house a chceme, abyste časem uměli nejen PPC, ale získali i všeobecný přehled v rámci celého marketingu.
  • Máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.
  • Snažíme se být samostatní, hodně se ptáme na neznámé a pomáháme si navzájem.
  • Zároveň jsme prostě obchodní firma, a tak hledáme toho, kdo chápe, že optimalizace kampaní a maximalizace jejich výkonu je opravdu důležitá.
  • Chceme, aby vás bavila čísla a vaše analytické schopnosti byly na jedničku s hvězdičkou.
  • Měli byste se sami aktivně zajímat o digital marketing – vyhledávat novinky, číst blogy, mít přehled o trendech.

Jaká bude pracovní náplň? 📊

  • Každého z nás baví něco trošku jiného, podle toho nám Dominik a Vojta dělí práci. Všichni umíme všechno, ale máme i své specializace.
  • Získáváme přesahy ať už do hloubky (automatizace, skripty, analytika) nebo do šířky (ostatní online i offline kanály, branding, strategie). Chceme vědět, jakou úlohu hrají naše kampaně v komplexním marketingovém mixu.
  • Všichni se pohybujeme v Google Ads a Google Analytics + pracujeme v Excelu.
  • Téměř vše se snažíme doměřit a vědět díky datům více. Reporting a vyhodnocování je součástí naší práce.
  • Těšit se můžete na navrhování včetně textace kampaní, jejich správu a vyhodnocování.

Proč dělat PPC u nás? 🚀

  • Nemáme agentury, děláme si vše sami a to včetně atribučního modelu.
  • Osaháte si celý proces výroby kampaní od A do Z.
  • Dáme vám na začátek buddyho, který vám se vším pomůže.
  • Můžete testovat, zkoušet novinky na trhu, a pokud to bude fungovat, máte ve svých kampaních volnou ruku.
  • Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si. A občas učíme na vysokých školách či online kurzech.
  • Každý máme jiný background – někdo studoval lingvistiku, jiný právo a někdo informatiku. To nám dává i jiná než pracovní témata po práci k pivu. 😉

A co dál? 💚

  • Nevadí, že zkušeností třeba zatím moc nemáte, naučíme vás všemu potřebnému. Je pro nás ale důležité, aby váš PPC a online marketing vážně bavil. Nezapomeňte tedy do životopisu přidat vše, co váš zájem prokáže – kurzy, certifikáty nebo cokoli jiného. A pokud již zkušenosti máte, můžete se dostat rovnou k velkým projektům.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme většinou 3-4 dny v týdnu, zbytek můžeme být na homeoffice.
  • Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, solnou jeskyní, posilovnou, saunou a meetingy probíhají hlavně na kavárně.
  • Slevy získáte na celý sortiment Alzy. Nejzajímavější jsou u našich privátních značek.
  • Využívat můžete MultiSportku nebo další zvýhodněné vstupné přes firmu.
  • To samé platí pro interní a externí kurzy – nejen během adaptace vás čeká spousta školení. Po nějaké době počítejte s kurzy od Google, Seznamu nebo zapojení se jako účastník nebo dokonce i lektor do naší online akademie.
  • Jazykové vzdělávání máme řešeno externě, kde si můžete vybrat, co zrovna chcete pilovat.
  • Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • A spoustu dalších benefitů – jako jsou stravenky, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.

Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 1156949.svg.

 
Po reakci vám pošleme ještě více informací.
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3078954.svg.

 
První kolo je úkol na doma.
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3094834.svg.

 
První setkání je s HR a Team Leaderem.
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je casestudy.svg.

 
Druhé kolo s HR a Head of Performance.
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 2303913.svg.

 
Pokud vše klapne, pošleme nabídku.
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3076084.svg.

 
Vždy dostanete feedback.

S kým se potkáte během výběrového řízení? 

Anika Rychlíková

HR Specialist

Sama jsem v Alze nováčkem – proto se do Vás dokážu velmi dobře vcítit. 😊 Hledala jsem společnost, kde se budu moci rychle učit, mít možnost růst a být mezi inspirativními lidmi – to Alza 100% splnila a ráda bych tuto možnost zprostředkovala i Vám. Mým úkolem je najít pro oddělení Digital Marketingu ty nejlepší budoucí zaměstnance a poskytnout komplexní péči těm stávajícím. A s tak skvělými manažery (Vašimi případnými nadřízenými), jaké v Alze máme, je to hračka. 😊

Dominik Štambera

Head of Performance

V Alze je mi svěřen tým Performance, který má na starost PPC ve vyhledávání, srovnávače zboží a affiliate program. V praxi jsou to tisíce výkonnostních kampaní skrz všechny země, kde Alza působí. Pro většinu problémů vymýšlíme řešení šité Alze na míru, proto v týmu uvítám každého, kdo se dokáže rychle učit a kdo má odvahu prozkoumávat nové cesty.

Vojtěch Víšek

PPC Team Leader CZ

V Alze jsem od října 2019, kdy jsem naskočil na pozici PPC specialist junior. Nyní vedu tým PPCčkařů, který řeší PPC ve vyhledávání v rámci České republiky. Na Alze mě baví především rychlost a dynamika, se kterou jsme schopni dělat změny a také svoboda ve volbě témat a projektů, díky kterým se člověk může rychle rozvíjet. Nejpalčivější témata (ne)pracovního rázu rád proberu po práci v nejbližší hospůdce, potkat se můžeme také při horském výšlapu, případně na nějakém fotbalovém klání.

Místo výkonu práce