Online Marketing Manager
Aktuálně do našeho týmu hledáme analyticky smýšlejícího specialistu online marketingu, který má zkušenosti s tvorbou strategie a vedením projektů v e-commerce prostředí a nebojí se výzev. Tvoje hlavní náplň práce bude tvorba a realizace vendorské strategie, která bude mít za cíl byznysově posunout značku. K tomu budeš potřebovat přehled o jednotlivých kanálech v online marketingu a dobré komunikační schopnosti. Budeš spolupracovat s Vendor týmem na tvorbě a vyhodnocení mediaplánu – tvá role bude spočívat v přípravě analýzy a dalších podpůrných dat pro ulehčení argumentace obchodního týmu. Představujeme si někoho, kdo dokáže dát dohromady relevantní data a souvislosti, přesvědčit kolegy o přínosu strategie a převzít zodpovědnost za její realizaci.
Co budeš dělat? 🚀
- Pro svěřené značky budeš tvořit a realizovat strategie hledající příležitosti k růstu. Strategie jsou zaměřeny primárně na oblasti: Content, Performance, Display, Produkt, Dostupnost.
- Budeš úzce spolupracovat s ostatními odděleními, především s nákupním oddělením, vendor partnery a se specialisty online marketingu.
- Projektové řízení navrhnutých aktivit ve strategiích.
Jak jsme si tě vysnili? 👩💻
- Máš prokazatelné zkušenosti v oblasti online marketingu (naše představa je 5+ let, ale roky nejsou to podstatné, jde o konkrétní zkušenosti).
- Máš za sebou úspěšnou realizaci obchodních/marketingových strategií.
- Máš přehled o marketingových kanálech – dokážeš naplánovat, přizpůsobit a obhájit ideální mix médií podle cílů vendora.
- Google Analytics a další analytické nástroje ti říkají pane.
- Dokážeš myslet analyticky, máš byznysové uvažování a nebojíš se zodpovědnosti.Nebojíš se vymýšlet nová řešení problémů.
- Umíš se rychle zorientovat v datech. Pokud objevíš příležitost/problém, dokážeš se podívat na detail a následně předat akční kroky v jednoduché formě dál do firmy.
- Zvládneš prosadit vymyšlenou strategii u kolegů z dalších důležitých oddělení (nákupu a vendor týmu) v rámci firmy.
- Máš týmového ducha a dobré komunikační schopnosti. Denně se budeš potkávat s kolegy z jiných oddělení a společně budete naplňovat strategie.
Co nabízíme? 💚
- Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.
- Máme neformální firemní kulturu – nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly, všichni si tykáme a rádi zajdeme po práci na pivo.
- Jsme velká firma, ale rozhodně ne typický korporát.
- V kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na home office.
- Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
- Máme kartu Multisport, ale i stravenky, zvýhodněné telefonování pro vás a vaši rodinu. Dál získáte zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy.
- Pracujeme v kancelářích se živými stromy, posilovnou, lezeckou stěnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.
Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?
Po reakci vám pošleme ještě více informací.
První kolo je úkol na doma.
První setkání je s HR a Team Leaderem.
Druhé kolo s HR a Martinem Fialou.
Pokud vše klapne, pošleme nabídku.
Vždy dostanete feedback.
S kým se potkáte během výběrového řízení?
Albert Němec
Vendor Content Team Leader
Nasmlouvané značky kočíruju od roku 2019. Za tu dobu jsem si vyzkoušel obhospodařování projektů, plánování a vyhodnocování online aktivit či psaní recenzí a popisků. Aktuálně se starám o dobro tří šťastných značek a tří ještě šťastnějších podřízených. Aby těch trojek nebylo málo, několik mi jich určitě padlo při studiu, v domácnosti jsme aktuálně tři a v Alze jedeme na trimestry. Oblíbené číslo jsem dodnes neměl. Kromě blbin mám rád cestování, obdarovávání druhých, banány a pomelo.