
Marketing
Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.
Vaším zaměřením je IT, ale láká Vás i marketing a chcete tyto oblasti vzájemně propojit?
Zkuste to v týmu Data & Automation!
Co má oddělení Data & Automation na starosti?
Rozšiřujeme kolegům v marketingu obzory přísunem kvalitních dat a jejich správnou interpretací. Usnadňujeme jim rozhodování, díky čemuž pak mohou nastavit správný kurz marketingu. Ostatním oddělením pomáháme s procesy a hledáme cesty, jak jim usnadnit práci, ať už automatizací, nebo tím, že jim do ruky dáme ty správné nástroje. Tykáme si s Google Analytics a moře času trávíme v naší OLAPové kostce i databázích, a to s hlavním cílem – aby náš marketing byl co nejefektivnější.
S jakým typem projektu by ses u nás například setkal/a?
INCA report – INternet CApmapigns report získává data z námi využívaných inzertních systémů. Ta se ukládají k nám do databáze, kde je propojujeme s daty z Google Analytics a s naším vlastním atribučním modelem. Specialisté během pár kliknutí v reportu vyhodnotí úspěšnost kampaní a mohou trávit více času optimalizací.
Koho hledáme?
- Někoho, kdo má již předchozí zkušenost jako business datový analytik (cca 3 roky)
- Vaším denní chlebem je SQL, rozumíte si s Excelem a umíte s některým z BI nástrojů, jako je Power BI případně Tableau
- Máte silné datové i business vnímání – jste schopný/á sednout si s businessem, pochopit jejich potřebu a dodat jim přesně ten pohled, který jim pomůže ji vyřešit
- Umíte číselná data interpretovat, převést je do textové formy a odprezentovat je
- Nevadí Vám procházet souběžně několik datových zdrojů, data sjednocovat a vyvozovat další kroky
- Současně někoho, kdo má chuť se neustále zlepšovat, zkoušet nové neprobádané cesty a podílet se na posouvání našeho oddělení kupředu
Co na oplátku slibujeme my?
- Možnost se přímo podílet na rozvoji největšího e-shopu v ČR.
- Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
- Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové kurzy, MultiSport, Benefit plus, stravenky, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, solná jeskyně přímo v kanceláři a mnoho dalších.
- Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.
- Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.
Jak vypadá výběrové řízení?
Po reakci se s tebou spojíme pro více informací
První kolo je s HR a manažerem, kde proberete vše potřebné
Následuje case study na doma, kterou manažer zhodnotí
Setkání s HR a manažerem, kde obhajujete case study
Pokud vše klapne, pošleme nabídku
Vždy dostanete feedback
S kým se potkáte během výběrového řízení?

Andrea Hanušová
Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Pavel Beran
Začínal jsem jako webový vývojář, ale poměrně rychle jsem si uvědomil, že mě nebaví jen technická, ale i obchodní stránka věci. V Alze jsem si prošel několik IT Business pozic a nyní vedu oddělení marketingových dat a automatizací, kde se staráme o to, aby náš marketing měl správná data pro rozhodování a k ruce vhodné nástroje. Po práci se rád odreaguju v posilovně, na golfu nebo u dobré knihy, filmu, hry.