
Marketing
Máme svůj interní marketing, do kterého patří i tým Media Buyerů. Ti se starají o to, abychom měli jako Alza reklamu snad úplně všude. Offline tým plánuje a nakupuje media jsou TV, tisk, rádio a venkovní reklama.
Pokud máš rád brand Alzy a chceš ho s námi propagovat a chceš přispět svým nadšením a pečlivostí k vyšší efektivitě marketingových kampaní, pak jsi náš člověk.
Naše Head of Media Kateřina k sobě do týmu hledá pečlivého, proaktivního a samostatného nadšence do offline reklamy, kterého bude také bavit plánovat, optimalizovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů. Nemusíš se ničeho bát! Každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.
Co budeš dělat? 🚀
- Ve spolupráci s dalšími Media Buyery budeš optimalizovat, plánovat, nakupovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů pro celé ČR, SR a v Maďarsku.
Koho hledáme? 👩💻
- Pokud máš zkušenosti s optimalizací a nákupem offline media kanálů, tak je to skvělé. Pokud ne, bude nám stačit, že jsi komunikativní a když je potřeba, tak i asertivní, nezalekneš se vyhodnocování své práce a určování si priorit. Staneš se komunikačním uzlem mezi naším marketingem a dodavateli. Denně budeš spolupracovat s řadou kolegů.
- Máš organizační schopnosti a umíš dobře plánovat, jdeš za svým cílem, a daří se ti motivovat kolegy a externí dodavatele, aby spolupracovali tak, jak je třeba.
- Víš, že dodržet deadline je klíčové a je ti jasné, že pro efektivní realizaci kampaní je třeba vše včas připravit.
- Chápeš čísla a rozumíš jim. Víš, co je byznys.
- Máš selský rozum a kupecké počty. Nepotřebujeme nikoho se znalostí integrálů. Ale trojčlenku, výpočet marže apod. bys měl/a zvládat.
- V Excelu zvládneš kontingenční tabulku a základní funkce a zbytek si umíš vygooglit.
- Angličtinu máš alespoň na úrovni B2, nakupujeme i média v zahraničí.
Proč dělat offline reklamu u nás? 👽
- Budeš mít radost, kdy uvidíš svoji práci – při procházce po městě v podobě bannerů, billboardů nebo různých reklamních polepů a doma třeba při sledování televize.
- Pomůžeš Alze, aby byla vidět snad úplně všude.
- Nemáme agentury, děláme si vše sami. Osaháš si správu offline kampaní od A do Z.
- Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
- Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na homeoffice.
Jak vypadá běžná agenda našich Media Buyerů? 📈
- Administrativa spojená s mediálním nákupem
- Podíl na přípravě mediálních plánů jednotlivých kampaní
- Předávání informací k realizaci kampaní ostatním oddělením v Alze
- Hledání poučení v analýzách reklamních aktivit
- Spolupráce s mediální agenturou i přímo s dodavateli
- Interní spolupráce s kampaňovými manažery, vendor partnery, grafiky a dalšími kolegy z oddělení marketingu
Co nabízíme? 💚
- Práce na kampaních ve společnosti, která je jedním z největších zadavatelů reklamy.
- In-house marketing ti dá prostor rozvíjet se nejen v rámci plánování a nákupu médií.
- Nevadí, že zkušeností třeba zatím moc nemáš, naučíme tě všemu potřebnému. A pokud již máš, můžeš se dostat rovnou k velkým projektům.
- Jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.
- Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát.
- Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.
- Máme neformální firemní kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na home office.
- Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
- Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.
- Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.
- Pracujeme v kancelářích se živými stromy, solnou jeskyní, posilovnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.
- Samozřejmě nabízíme i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové vzdělávání, stravenky, kartu MultiSport a podobně.
Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?
Po reakci Vám pošleme ještě více informací.
Pravděpodobně se o tobě budeme chtít dozvědět více – zavoláme ti nebo pošleme dotazy.
První setkání je s HR a Head of Media.
V případném druhém kole se seznámíš se zbytkem týmu.
Pokud vše klapne, pošleme nabídku.
Vždy dostanete feedback.
S kým se potkáš během výběrového řízení?

Andrea Hanušová
HR Specialist
Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Kateřina Dvořáková
Head of Media
V Alze pracuji na pozici Head of Media a mám na starosti zejména plánování, vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se jak offline, tak online mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře.