Media Buyer and Planner (pro absolventy)

Marketing

Máme svůj interní marketing, do kterého patří i tým Media Buyerů. Ti se starají o to, abychom měli jako Alza reklamu snad úplně všude. Offline tým plánuje a nakupuje media jsou TV, tisk, rádio a venkovní reklama.

Pokud máš rád brand Alzy a chceš ho s námi propagovat a chceš přispět svým nadšením a pečlivostí k vyšší efektivitě marketingových kampaní, pak jsi náš člověk.

Naše Head of Media Kateřina k sobě do týmu hledá pečlivého, proaktivního a samostatného nadšence do offline reklamy, kterého bude také bavit plánovat, optimalizovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů. Nemusíš se ničeho bát! Každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.

Co budeš dělat? 🚀

  • Ve spolupráci s dalšími Media Buyery budeš optimalizovat, plánovat, nakupovat a vyhodnocovat investice do offline mediálních kanálů pro celé ČR, SR a v Maďarsku.

Koho hledáme? 👩💻

  • Pokud máš zkušenosti s optimalizací a nákupem offline media kanálů, tak je to skvělé. Pokud ne, bude nám stačit, že jsi komunikativní a když je potřeba, tak i asertivní, nezalekneš se vyhodnocování své práce a určování si priorit. Staneš se komunikačním uzlem mezi naším marketingem a dodavateli. Denně budeš spolupracovat s řadou kolegů.
  • Máš organizační schopnosti a umíš dobře plánovat, jdeš za svým cílem, a daří se ti motivovat kolegy a externí dodavatele, aby spolupracovali tak, jak je třeba.
  • Víš, že dodržet deadline je klíčové a je ti jasné, že pro efektivní realizaci kampaní je třeba vše včas připravit.
  • Chápeš čísla a rozumíš jim. Víš, co je byznys.
  • Máš selský rozum a kupecké počty. Nepotřebujeme nikoho se znalostí integrálů. Ale trojčlenku, výpočet marže apod. bys měl/a zvládat.
  • V Excelu zvládneš kontingenční tabulku a základní funkce a zbytek si umíš vygooglit.
  • Angličtinu máš alespoň na úrovni B2, nakupujeme i média v zahraničí.

Proč dělat offline reklamu u nás? 👽

  • Budeš mít radost, kdy uvidíš svoji práci – při procházce po městě v podobě bannerů, billboardů nebo různých reklamních polepů a doma třeba při sledování televize.
  • Pomůžeš Alze, aby byla vidět snad úplně všude.
  • Nemáme agentury, děláme si vše sami. Osaháš si správu offline kampaní od A do Z.
  • Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na homeoffice.

Jak vypadá běžná agenda našich Media Buyerů? 📈

  • Administrativa spojená s mediálním nákupem
  • Podíl na přípravě mediálních plánů jednotlivých kampaní
  • Předávání informací k realizaci kampaní ostatním oddělením v Alze
  • Hledání poučení v analýzách reklamních aktivit
  • Spolupráce s mediální agenturou i přímo s dodavateli
  • Interní spolupráce s kampaňovými manažery, vendor partnery, grafiky a dalšími kolegy z oddělení marketingu

Co nabízíme? 💚

  • Práce na kampaních ve společnosti, která je jedním z největších zadavatelů reklamy.
  • In-house marketing ti dá prostor rozvíjet se nejen v rámci plánování a nákupu médií.
  • Nevadí, že zkušeností třeba zatím moc nemáš, naučíme tě všemu potřebnému. A pokud již máš, můžeš se dostat rovnou k velkým projektům.
  • Jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.
  • Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát.
  • Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.
  • Máme neformální firemní kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na home office.
  • Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.
  • Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.
  • Pracujeme v kancelářích se živými stromy, solnou jeskyní, posilovnou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.
  • Samozřejmě nabízíme i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové vzdělávání, stravenky, kartu MultiSport a podobně.

Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 1156949.svg.

Po reakci Vám pošleme  ještě více informací.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3078954.svg.

Pravděpodobně se o tobě budeme chtít dozvědět více – zavoláme ti nebo pošleme dotazy.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3094834.svg.

První setkání je s HR a Head of Media.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je casestudy.svg.

V případném druhém kole se seznámíš se zbytkem týmu.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 2303913.svg.

Pokud vše klapne, pošleme nabídku.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3076084.svg.

Vždy dostanete feedback.

S kým se potkáš během výběrového řízení?

Andrea Hanušová

HR Specialist
Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Tereza Maršálková

Media Buyer

Kateřina Dvořáková

Head of Media

V Alze pracuji na pozici Head of Media a mám na starosti zejména plánování, vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se jak offline, tak online mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře.

Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky