Strategy Marketing Manager EU

 Praha     Marketing

Do oddělení marketingové strategie hledáme člověka, který bude zodpovědný za expanzi a rozvoj zahraničních trhů. Primární odpovědností budou analýzy vstupu Alza.cz na trh, příprava akviziční strategie a rozvoj zahraničních trhů včetně tvorby produktů a služeb, které podporují růst obratu. Potřebujeme člověka se strategickým uvažováním, schopností hledat příležitosti na trhu, analyzovat jejich potenciál a jasně popsat zákaznický benefit nákupu na Alza. 

Pro tuto pozici potřebujeme člověka, který bude schopen jednat s lidmi na všech úrovních firmy – od juniorních specialistů až po board. Musí být schopen uřídit vztahy mezi týmy a jednotlivciA vytvořit duo se seniorním Marketing Managerem pro EU.

Jaká bude vaše pracovní náplň? 

  • Poznávání spotřebitelů, jejich bariér a motivací, a s tím spojená práce s  daty spolu s Insight managerem. 
  • Příprava vstupu na zahraniční trhy.
  • Tvorba strategie a taktiky pro budování znalosti značky a akvizici zákazníků na zahraničních trzích. 
  • Tvorba nových služeb a produktů, které podporují penetraci značky v zahraničí.
  • Příprava dlouhodobého marketingového plánu a podkladů pro marketingovou komunikaci programu a PR.
  • Práce s informacemi a daty z analýzy spotřebitelů, trhu/trendů a konkurence.
  • Velmi úzká spolupráce s našim EU týmem, B2C Marketing Managerem, oddělením marketingové komunikace a Insight Managerem.

Za co převezmete odpovědnost? 

  • Budování povědomí o značce na svěřených zemích.
  • Akvizice nových zákazníků a jejich retence.
  • V dalších fázích budování frekvence nákupů a objem košíku evropských zákazníků.
  • Stavba nových produktů a služeb a jejich testování před uvedením na trh.
  • Zadávání požadavků na průzkumy spolu s Insight managerem.
  • Kooperace na finančním řízení svěřených zemí.

Máte to, co hledáme? 

  • Zkušenosti se stavbou produktů a služeb, brand marketingem, category managementem nebo 360 marketingem (cca 3-5 let relevantní praxe).
  • Pracovat s daty a vyvozovat z nich insighty.
  • Umění identifikace příležitostí a orientace na budoucnost.
  • Velmi pokročilé komunikační a prezentační dovednosti.
  • Projektové řízení, systematičnost.
  • Umění uřídit vztahy mezi odděleními.
  • Kooperativní přístup.
  • Pokročilá znalost MS Office (primárně Excel, PowerPoint).
  • Znalost práce s  Google Analytics výhodou.
  • Angličtina na úrovni mininimálně C1.
  • Němčina/maďarština výhodou.

Proč jít dělat marketing k nám? 

  • Nemáme agentury, děláme si vše sami a my říkáme, co bude Alzák křičet. 
  • Dáme vám na začátek buddyho, který vám se vším pomůže. 
  • Jsme připraveni vás za rok posunout klidně o pozici výš nebo na jiné oddělení. Případně maximalizovat vaše znalostní přesahy i mimo offline marketing, pokud budete chtít. 
  • Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si. 
  • Spravujeme projekty za miliony ročně, které vidíte všude. Výsledky vaší práce tak uvidí skoro každý nejen v CZ. 

Co jsou další důvody? 

  • Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel. 
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na homeoffice.
  • Zařídit si u nás můžete MultiSportku
  • Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days
  • Čeká na vás hromada interních i externích školení a časem máte možnost jít na oborové konference. 
  • Chodit můžete na jazykové kurzy
  • Máme krásné kanceláře se živými stromy, solnou jeskyní, fotbálkem, kulečníkem i saunou. 
  • A samozřejmě fajn kolegy a kolegyně, kteří i v online době drží při sobě. 

S kým se potkáte během výběrového řízení?

Anika Rychlíková

HR Specialist

Michal Karmazin

Marketing Manager Senior EU

Petra Schönfeldová

Head of Marketing Strategy

V Alze mám na starosti produkty a služby pro naše koncové zákazníky. Jako například naše úžasné AlzaBoxy, Alza aplikaci nebo AlzaPlus+. Baví mě vymýšlet nové věci, zlepšovat současné a hledat způsoby, aby Alza byla pro zákazníky vždy volbou č. 1. K sobě do týmu hledám parťáky, kteří mají pro zákaznický pohled, obchodního ducha a otevřenou mysl.

Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky