
Marketing
Do oddělení marketingové strategie hledáme člověka, který bude zodpovědný za expanzi a rozvoj zahraničních trhů. Primární odpovědností budou analýzy vstupu Alza.cz na trh, příprava akviziční strategie a rozvoj zahraničních trhů včetně tvorby produktů a služeb, které podporují růst obratu. Potřebujeme člověka se strategickým uvažováním, schopností hledat příležitosti na trhu, analyzovat jejich potenciál a jasně popsat zákaznický benefit nákupu na Alza.
Pro tuto pozici potřebujeme člověka, který bude schopen jednat s lidmi na všech úrovních firmy – od juniorních specialistů až po board. Musí být schopen uřídit vztahy mezi týmy a jednotlivci. A vytvořit duo se seniorním Marketing Managerem pro EU.
Jaká bude vaše pracovní náplň?
- Poznávání spotřebitelů, jejich bariér a motivací, a s tím spojená práce s daty spolu s Insight managerem.
- Příprava vstupu na zahraniční trhy.
- Tvorba strategie a taktiky pro budování znalosti značky a akvizici zákazníků na zahraničních trzích.
- Tvorba nových služeb a produktů, které podporují penetraci značky v zahraničí.
- Příprava dlouhodobého marketingového plánu a podkladů pro marketingovou komunikaci programu a PR.
- Práce s informacemi a daty z analýzy spotřebitelů, trhu/trendů a konkurence.
- Velmi úzká spolupráce s našim EU týmem, B2C Marketing Managerem, oddělením marketingové komunikace a Insight Managerem.
Za co převezmete odpovědnost?
- Budování povědomí o značce na svěřených zemích.
- Akvizice nových zákazníků a jejich retence.
- V dalších fázích budování frekvence nákupů a objem košíku evropských zákazníků.
- Stavba nových produktů a služeb a jejich testování před uvedením na trh.
- Zadávání požadavků na průzkumy spolu s Insight managerem.
- Kooperace na finančním řízení svěřených zemí.
Máte to, co hledáme?
- Zkušenosti se stavbou produktů a služeb, brand marketingem, category managementem nebo 360 marketingem (cca 3-5 let relevantní praxe).
- Pracovat s daty a vyvozovat z nich insighty.
- Umění identifikace příležitostí a orientace na budoucnost.
- Velmi pokročilé komunikační a prezentační dovednosti.
- Projektové řízení, systematičnost.
- Umění uřídit vztahy mezi odděleními.
- Kooperativní přístup.
- Pokročilá znalost MS Office (primárně Excel, PowerPoint).
- Znalost práce s Google Analytics výhodou.
- Angličtina na úrovni mininimálně C1.
- Němčina/maďarština výhodou.
Proč jít dělat marketing k nám?
- Nemáme agentury, děláme si vše sami a my říkáme, co bude Alzák křičet.
- Dáme vám na začátek buddyho, který vám se vším pomůže.
- Jsme připraveni vás za rok posunout klidně o pozici výš nebo na jiné oddělení. Případně maximalizovat vaše znalostní přesahy i mimo offline marketing, pokud budete chtít.
- Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si.
- Spravujeme projekty za miliony ročně, které vidíte všude. Výsledky vaší práce tak uvidí skoro každý nejen v CZ.
Co jsou další důvody?
- Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
- Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, 2 dny můžeme být na homeoffice.
- Zařídit si u nás můžete MultiSportku.
- Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
- Čeká na vás hromada interních i externích školení a časem máte možnost jít na oborové konference.
- Chodit můžete na jazykové kurzy.
- Máme krásné kanceláře se živými stromy, solnou jeskyní, fotbálkem, kulečníkem i saunou.
- A samozřejmě fajn kolegy a kolegyně, kteří i v online době drží při sobě.
Jak výběrové řízení probíhá?

S kým se potkáte během výběrového řízení?

Petra Schönfeldová
Head of Marketing Strategy
V Alze mám na starosti produkty a služby pro naše koncové zákazníky. Jako například naše úžasné AlzaBoxy, Alza aplikaci nebo AlzaPlus+. Baví mě vymýšlet nové věci, zlepšovat současné a hledat způsoby, aby Alza byla pro zákazníky vždy volbou č. 1. K sobě do týmu hledám parťáky, kteří mají pro zákaznický pohled, obchodního ducha a otevřenou mysl.