
Marketing
Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.
Marketing v Alze, to je úplně jiný vesmír. Komunikujeme 24/7, 365 dní v roce. Nepracujeme s agenturami, ale hezky pěkně inhouse vymýšlíme, co nám hezkého Alzák zazpívá nebo zakřičí. Zároveň ale nezapomínáme na byznysovou stránku věci, a to je profit. Pokud chceš budovat brand jedničky na trhu v ecommerce a něco nového se naučit, tak jsi na správné adrese.
Co bys u nás dělal/a?
- Návrh marketingových kampaní od počáteční myšlenky až po závěrečné vyhodnocení.
- Sestavování vhodného mediálního mixu, který odpovídá sdělení kampaně. Samozřejmě za pomoci našeho mediabuying oddělení (offline a online).
- Komunikační plán pro jednotlivé kanály, včetně konkrétního sdělení.
- Briefování kreativního týmu (grafici a copywriteři) s detailními informacemi, včetně cílů kampaně. Následně je nutné celý proces koordinovat, řídit, připomínkovat zpět navržené varianty. Cílem je schválení celého konceptu.
- Realizace samotné kampaně, kde je nutné média objednat, hlídat termíny odevzdávky, nasazovat potřebné materiály, průběžně vyhodnocovat a reagovat na změny.
- Nedílnou součástí je vyhodnocování kampaní, kde zjišťujeme, zda kampaň měla pozitivní dopad na výsledky firmy a zda doručila požadovanou message, kterou jsme si na začátku stanovili.
Koho hledáme?
- Ideálně někoho s několikaletou zkušeností z marketingové agentury.
- Někoho s logickým myšlením (čti selským rozumem), kdo bude chtít doručovat ty nejlepší kampaně a bude přemýšlet i o detailech.
- Někoho, kdo se umí rozhodnout, ví proč a umí si to následně obhájit.
- Někoho s byznysovým myšlením, kdo bude chtít tvořit kampaně v kontextu celé firmy tzn. občas i věci pouze na výkon, ne na efekt.
- Někoho, kdo se dokáže rychle zorientovat a bude brát rychlé prostředí a změny jako příležitost. Zároveň hledáme i samotné iniciátory změn a nápadů.
Co nabízíme?
- Výsledek tvé práce bude vidět. Většina komunikace probíhá v klasické 360.
- Náhled na marketing trochu jinak – skrze propojení čísel a marketingu, protože oboje je pro byznys důležité.
- Spolupracujeme s firmami, které mají miliardové rozpočty, a i s těmi můžeme hrát náš marketing.
- Máme neformální firemní kulturu – nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly, všichni si tykáme a rádi si zajdeme po práci na pivo.
- Flexibilní pracovní doba a část týdne práce z domova není problém.
A proč do toho s námi jít?
- Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
- Máme kartu Multisport, ale i zvýhodněné telefonování pro vás i vaši rodinu.
- Chceme, abyste navštěvovali jazykové kurzy, účastnili se interních i externích vzdělávacích kurzů a rostli s firmou.
- KPI jsou vždy na kvartál a máte na ně přímý vliv.
- Máme dost teambuildingů, společných akcí a snažíme si všichni pomáhat.
- Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
Jak vypadá výběrové řízení?
S kým se potkáte během výběrového řízení?

Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Já a můj tým se věnujeme tomu, jak co nejlépe a nejefektivněji odkomunikovat ty hlavní důvody proč má zákazník nakoupit na Alze. Věnujeme se plánování, budgetování, briefování a zpětné vazbě na kreativu. Mimo práci se vyskytuju v lese se psem/koněm nebo dřepuju ve fitku.

Prodejní kampaně, pilíře značky ale i komunikace na B2B zákazníky – to jsou projekty, kterým se věnuji v rámci Alza marketingového týmu. Společně budeme hledat efektivní cesty, jak tahle témata doručit zákazníkovi. A taky plánovat, budgetovat, pracovat na produktu, zadávat kreativu, řídit přípravu kampaní a vyhodnocovat jejich úspěšnost. Mimo práci mě potkáte po městě s kafem v ruce nebo s batohem na zádech na horách.