MarCom Manager

Marketing

Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.

Marketing v Alze, to je úplně jiný vesmír. Komunikujeme 24/7, 365 dní v roce. Nepracujeme s agenturami, ale hezky pěkně inhouse vymýšlíme, co nám hezkého Alzák zazpívá nebo zakřičí. Zároveň ale nezapomínáme na byznysovou stránku věci, a to je profit. Pokud chceš budovat brand jedničky na trhu v ecommerce a něco nového se naučit, tak jsi na správné adrese.

Co bys u nás dělal/a?

  • Návrh marketingových kampaní od počáteční myšlenky až po závěrečné vyhodnocení.
  • Sestavování vhodného mediálního mixu, který odpovídá sdělení kampaně. Samozřejmě za pomoci našeho mediabuying oddělení (offline a online).
  • Komunikační plán pro jednotlivé kanály, včetně konkrétního sdělení.
  • Briefování kreativního týmu (grafici a copywriteři) s detailními informacemi, včetně cílů kampaně. Následně je nutné celý proces koordinovat, řídit, připomínkovat zpět navržené varianty. Cílem je schválení celého konceptu.
  • Realizace samotné kampaně, kde je nutné média objednat, hlídat termíny odevzdávky, nasazovat potřebné materiály, průběžně vyhodnocovat a reagovat na změny.
  • Nedílnou součástí je vyhodnocování kampaní, kde zjišťujeme, zda kampaň měla pozitivní dopad na výsledky firmy a zda doručila požadovanou message, kterou jsme si na začátku stanovili.

Koho hledáme?

  • Ideálně někoho s několikaletou zkušeností z marketingové agentury.
  • Někoho s logickým myšlením (čti selským rozumem), kdo bude chtít doručovat ty nejlepší kampaně a bude přemýšlet i o detailech.
  • Někoho, kdo se umí rozhodnout, ví proč a umí si to následně obhájit.
  • Někoho s byznysovým myšlením, kdo bude chtít tvořit kampaně v kontextu celé firmy tzn. občas i věci pouze na výkon, ne na efekt.
  • Někoho, kdo se dokáže rychle zorientovat a bude brát rychlé prostředí a změny jako příležitost. Zároveň hledáme i samotné iniciátory změn a nápadů.

Co nabízíme?

  • Výsledek tvé práce bude vidět. Většina komunikace probíhá v klasické 360.
  • Náhled na marketing trochu jinak – skrze propojení čísel a marketingu, protože oboje je pro byznys důležité.
  • Spolupracujeme s firmami, které mají miliardové rozpočty, a i s těmi můžeme hrát náš marketing.
  • Máme neformální firemní kulturu – nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly, všichni si tykáme a rádi si zajdeme po práci na pivo.
  • Flexibilní pracovní doba a část týdne práce z domova není problém.

A proč do toho s námi jít?

  • Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
  • Máme kartu Multisport, ale i zvýhodněné telefonování pro vás i vaši rodinu.
  • Chceme, abyste navštěvovali jazykové kurzy, účastnili se interních i externích vzdělávacích kurzů a rostli s firmou.
  • KPI jsou vždy na kvartál a máte na ně přímý vliv.
  • Máme dost teambuildingů, společných akcí a snažíme si všichni pomáhat.
  • Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.

Jak vypadá výběrové řízení?

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 1156949.svg.

 
Po reakci ti pošleme ještě více informací
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3078954.svg.

 
První kolo je online test na doma
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3094834.svg.

 
První kolo je s HR, kde proberete vše potřebné
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je casestudy.svg.

 
Následuje case study na doma, kterou hodnotí manažer
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je hr.svg.

 
Setkání s HR a manažerem s obhajobou case study
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 2303913.svg.

 
Pokud vše klapne, pošleme nabídku
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je 3076084.svg.

 
Vždy dostanete feedback
 

S kým se potkáte během výběrového řízení?

Andrea Hanušová

Mým cílem je obsadit správné lidi na správné pozice pro oddělení Vendor Partnerů, Marketingu a B2B. Mimo to jim pomáhám v rozvoji jejich talentu a snažím se, aby byli členové naší Alza family spokojení.

Michaela Doležalová

Já a můj tým se věnujeme tomu, jak co nejlépe a nejefektivněji odkomunikovat ty hlavní důvody proč má zákazník nakoupit na Alze. Věnujeme se plánování, budgetování, briefování a zpětné vazbě na kreativu. Mimo práci se vyskytuju v lese se psem/koněm nebo dřepuju ve fitku.

Petra Holá

Prodejní kampaně, pilíře značky ale i komunikace na B2B zákazníky – to jsou projekty, kterým se věnuji v rámci Alza marketingového týmu. Společně budeme hledat efektivní cesty, jak tahle témata doručit zákazníkovi. A taky plánovat, budgetovat, pracovat na produktu, zadávat kreativu, řídit přípravu kampaní a vyhodnocovat jejich úspěšnost. Mimo práci mě potkáte po městě s kafem v ruce nebo s batohem na zádech na horách.

Místo výkonu práce