Manager pro sociální sítě na call centru

Call centrum

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Jsme lídrem v poskytování servisu našim klientům – přidej se i Ty k našemu týmu a pomoz nám posunout úroveň zákaznické péče v rámci sociálních médií na ještě vyšší level.

Jako manažer sociálních médií budeš klíčovou osobou, která bude mít na starosti vedení strategie sociálních sítí:

Co bude tvou náplní práce:

  • Vedení strategie sociálních médií – vytvoření a řízení komplexní strategie pro sociální média zahrnující obsluhu zákazníků.
  • Analýza dát – analýza chatů a sledování trendů, vývoje sociálních médií a následná implementace zlepšení procesu.
  • Rychlé reakce – společně se svým týmem zabezpečíš rychlou a efektivní komunikaci se zákazníky, (odpovídání na dotazy v rámci sociálních chatů), sledování komentářů, otázek na našich sociálních sítích a budeš přinášet podněty, zlepšováky 😊.
  • Řešení problémů – pokud bude mít náš zákazník konkrétní problém – zajistíš, aby call centrum bylo schopné navrhnout řešení, nebo pomoc.
  • Sledování zpětné vazby našeho zákazníka – po ukončení chatu se zákazníkem má klient možnost poskytnout zpětnou vazbu – budeš zodpovědný za sledování NPS – spokojenost zákazníka.

Co od Tebe budeme očekávat:

  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Analytické myšlení a schopnost interpretovat data.
  • Znalost prostředí sociálních sítí, jejich algorytmů, statistických nástrojů a nejlepších postupů.
  • Schopnost řešit případné konflikty, umět zachovat chladnou hlavu při řešení negativních komentářů a stížností.
  • Schopnost vést tým specialistů a temleaderů na sociální sítě (budeš mít pod sebou 3 přímé podřízené a společně s nimi povedeš tým cca 40 operátorů.
  • Nadšení pro práci v rámci sociálních médií, zdokonalování se v oblasti nových nástrojů a technik v rámci sociálních sití, porovnávání se s konkurencí.

Pokud zvládneš odpovědět na naše 4 KO otázky, jsi ten pravý kandidát!

  • Dokážeš vysvětlit, co znamená skratka FRT?
  • Jsi dostatečně empatický a dokážeš reagovat na nepříznivé reakce v rámci sociálních sítí?
  • Dokážeš určit, jak rychlou odpověd očekává zákazník v rámci komunikace na sociálních sítích?
  • Ovládáš angličtinu na komunikativní úrovní?
  • Jak jsi připraven kamarádit se s Chatbotem ?

Co ti za to nabídneme:

  • Občasnou práci ve formě home office. Jsem tým profesionálů, který se rád potkávám v officu v Praze Holešovicích 😊
  • Nabídneme Ti skvělé benefity. Nákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám 🔥, které můžeš čerpat už od prvního dne v práci.
  • Dále stravenky na dobrý oběd.
  • Jazykový kurz ZDARMA. Rád/a se vzděláváš a baví tě cizí jazyky? U nás se můžeš učit anglicky, německy.
  • Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.
  • Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme dotovanou Multisport kartu pro Tvoje zdravé tělo a ducha – a to i pro Tvého rodinného příslušníka, či partnera, partnerku.
  • ŠÉFA, který ti bude vždy oporou – jak profesní, tak lidskou.
  • Stabilitu – i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.
  • Dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
  • Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!

Místo výkonu práce: Praha

Termín nástupu: ihned

Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky