
Call centrum
Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější – spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
Jsme lídrem v poskytování servisu našim klientům – přidej se i Ty k našemu týmu a pomoz nám posunout úroveň zákaznické péče v rámci sociálních médií na ještě vyšší level.
Jako manažer sociálních médií budeš klíčovou osobou, která bude mít na starosti vedení strategie sociálních sítí:
Co bude tvou náplní práce:
- Vedení strategie sociálních médií – vytvoření a řízení komplexní strategie pro sociální média zahrnující obsluhu zákazníků.
- Analýza dát – analýza chatů a sledování trendů, vývoje sociálních médií a následná implementace zlepšení procesu.
- Rychlé reakce – společně se svým týmem zabezpečíš rychlou a efektivní komunikaci se zákazníky, (odpovídání na dotazy v rámci sociálních chatů), sledování komentářů, otázek na našich sociálních sítích a budeš přinášet podněty, zlepšováky 😊.
- Řešení problémů – pokud bude mít náš zákazník konkrétní problém – zajistíš, aby call centrum bylo schopné navrhnout řešení, nebo pomoc.
- Sledování zpětné vazby našeho zákazníka – po ukončení chatu se zákazníkem má klient možnost poskytnout zpětnou vazbu – budeš zodpovědný za sledování NPS – spokojenost zákazníka.
Co od Tebe budeme očekávat:
- Výborné komunikační dovednosti.
- Analytické myšlení a schopnost interpretovat data.
- Znalost prostředí sociálních sítí, jejich algorytmů, statistických nástrojů a nejlepších postupů.
- Schopnost řešit případné konflikty, umět zachovat chladnou hlavu při řešení negativních komentářů a stížností.
- Schopnost vést tým specialistů a temleaderů na sociální sítě (budeš mít pod sebou 3 přímé podřízené a společně s nimi povedeš tým cca 40 operátorů.
- Nadšení pro práci v rámci sociálních médií, zdokonalování se v oblasti nových nástrojů a technik v rámci sociálních sití, porovnávání se s konkurencí.
Pokud zvládneš odpovědět na naše 4 KO otázky, jsi ten pravý kandidát!
- Dokážeš vysvětlit, co znamená skratka FRT?
- Jsi dostatečně empatický a dokážeš reagovat na nepříznivé reakce v rámci sociálních sítí?
- Dokážeš určit, jak rychlou odpověd očekává zákazník v rámci komunikace na sociálních sítích?
- Ovládáš angličtinu na komunikativní úrovní?
- Jak jsi připraven kamarádit se s Chatbotem ?
Co ti za to nabídneme:
- Občasnou práci ve formě home office. Jsem tým profesionálů, který se rád potkávám v officu v Praze Holešovicích 😊
- Nabídneme Ti skvělé benefity. Nákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám 🔥, které můžeš čerpat už od prvního dne v práci.
- Dále stravenky na dobrý oběd.
- Jazykový kurz ZDARMA. Rád/a se vzděláváš a baví tě cizí jazyky? U nás se můžeš učit anglicky, německy.
- Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.
- Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme dotovanou Multisport kartu pro Tvoje zdravé tělo a ducha – a to i pro Tvého rodinného příslušníka, či partnera, partnerku.
- ŠÉFA, který ti bude vždy oporou – jak profesní, tak lidskou.
- Stabilitu – i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.
- Dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
- Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned
Odpovědět