Sales Specialist – Opava

Prodejní síť

Tvoříme svět, ve kterém každý může prožít radost z nákupu myšlenkou a doručení teleportem.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

Než začneš naplno pracovat na prodejně, projdeš si online adaptačním školením. Dovednosti, které na něm získáš, poté použiješ v praxi 🙂 Mezi tvé hlavní úkoly bude patřit například:

  • Obsluhovat naše zákazníky na prodejně v Opavě.
  • Prodávat doplňkové produkty a služby.
  • Řešit případné reklamace.
  • Naskladňovat nové produkty.
  • Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky.
  • Pracovat v režimu „krátký – dlouhý“ týden.
  • A úzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny.

Co od tebe potřebujeme?

  • Nebojíš se aktivně oslovit zákazníky a povídat si s nimi.
  • Jsi rád/a mezi lidmi.
  • Prodej je pro tebe zábava.
  • Jdeš si za svým – nehledáš výmluvy a nové příležitosti jsou pro tebe výzvou.
  • Zvládneš pracovat samostatně, ale zároveň oceníš zázemí sehraného týmu.
  • ideálně i maturitu – kvůli certifikaci ke splátkovému prodeji.

A co ti za tvou práci nabídneme?

Pokud stále váháš proč k nám, podívej se jaké benefity jako zaměstnavatel nabízíme – je jich opravdu hodně.

 

Jak u nás probíhá výběrové řízení? 

S kým se během výběrového řízení potkáš?

Pavla Krejsová

Starám se o to, abychom na všech moravských prodejnách měli dostatek spokojených kolegů. A když nám pošleš svůj životopis, tak to budu já, kdo se ti první ozve a provede tě celým výběrkem. těším se na tebe!

Ondřej Václavík

V opavské Alze jsem začal pracovat v roce 2016 na pozici Konzultant prodeje. Od roku 2018 jsem se posunul na manažera prodejny a mám ji na starost až doposud. U kolegů, se kterými spolupracuji a nebo mám spolupracovat, vyhledávám otevřenost, slušnost a zodpovědnost.
Mimo pracovní povinnosti je mne možné často najít na pěší túře, v ideálním případě zakončené malým craftovým pivovarem.

Místo výkonu práce