
Co všechno budete mít na starost?
- Zajišťování plnění zákonných povinností souvisejících s uváděním zboží na trh.
- Kontrola a nastavování parametrů k jednotlivým produktům.
- Komunikace s autorskými svazy a kolektivními systémy
- Aktualizace sazebníků, sledování změn.
- Vývoj systému ve spolupráci s IT.
- Rozpady dat do OLAPU, statistiky prodejů.
- Dennodenní práce v Excelu (exporty, propojování dat…).
Be čeho to nepůjde?
- Vzdělání v oblasti účetnictví (SŠ/VŠ).
- Alespoň základní komunikace v AJ (NJ výhodou).
- Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost a proaktivita.
- Pokračilá znalost Excelu! (ta je pro nás v kontextu téhle pozice opravdu důležitá).
- Chuť se učit.
Co Vám za to nabídneme?
- Jsme jedničkou na trhu e-commerce.
- Máme pružnou pracovní dobu a možnost home-office.
- Máme neformální firemní kulturu – nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly a všichni si tykáme.
- Slevy na celý sortiment Alzy, stravenky, kafetérii, Multisportku nebo vzdělávací a jazykové kurzy.
- V neposlední řadě je tady skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru a rádi Vás něco naučí.
Jak bude probíhat výběrové řízení?

S kým se u nás potkáte při výběrovém řízení?

Nicole Kobrlová
HR Teamleader
Nicole je na pozici HR Teamleader a společně se svým týmem zastřešuje oddělení Marketingu, B2B a Financí. Naším společným cílem je pak dodávat ty nejkvalitnější HR služby pro všechny naše managery a ředitele daných oddělení.

Michaela Zikánová
Accounting Manager
Je v Alze skoro celý pracovní život. A nikdy by neměnila. Je to tu jízda na tygrovi a to ji naplňuje.
Vyzkoušela si různé pozice, od junior účetní, přes asist řed. nákupu až k nynější pozici, kdy je znovu na svém milovaném oddělení – finance.
Má na starosti marži celé Alzy, mávnutím proutku dokáže změnit hospodářský výsledek o několik miliard.