
Řídíš lidi nebo projekty v call centru? Možná hledáme právě Tebe! 👉
Zákaznický servis v Alze nikdy nespí – neustále hledáme nové způsoby, jak být lepší, rychlejší a efektivnější. Možná právě ty nám pomůžeš posunout naši zákaznickou podporu na další level!
- Chceš pracovat v dynamickém prostředí, kde tvé nápady mají šanci něco změnit.
- Máš zkušenosti v zákaznickém servisu nebo podobném oboru (technologie, procesy, vedení lidí).
- Máš hlavu plnou nápadů a chuť posouvat věci dál.
Vidíš svou budoucnost v moderním e-commerce prostředí, pak ti můžeme nabídnout:
- U nás se nikdy nebudeš nudit.
- Každý den přináší nové výzvy a příležitosti, jak se rozvíjet.
- Tvůj talent a nasazení u nás nezůstanou bez povšimnutí. Rádi podpoříme tvůj kariérní posun – ať už v rámci zákaznického servisu, nebo do dalších oblastí společnosti.
- Budeš mít přístup k nejnovějším nástrojům a procesům, díky kterým si usnadníš práci a získáš nové zkušenosti.
- Staneš se součástí kolektivu, kde táhneme za jeden provaz, podporujeme se a baví nás posouvat hranice možného.
- Jako jednička na trhu nabízíme řadu benefitů, které ti zpříjemní pracovní i osobní život.
Kdo jsme my:
- Jsme společnost, která neustále hledá nové způsoby, jak být lepší. Inovace, zjednodušování procesů a vývoj nových technologií jsou nedílnou součástí naší DNA. Naše call centrum je srdcem zákaznické podpory, kde se setkává lidský přístup s nejmodernějšími nástroji.
Pokud jsi ale svou ideální roli nenašel, ale věříš, že bychom se rozhodně měli poznat, ozvi se nám. Chceme slyšet tvůj příběh, tvé nápady a proč právě ty můžeš být přínosem pro naše call centrum!

HR Specialist

Head of Call Center Operation
