HR Specialista/tka pro logistiku
Jsme průvodci našich "Alzáků" na cestě k objednání myšlenkou a doručení teleportem.
Jsme energický tým (Terezka, Helča, Verča, Týnka a Jirka), který má na starosti oddělení Logistiky od provozu po office. V posledním roce raketově rosteme, a proto hledáme stejné nadšence jako jsme my. Máme otevřenou pozici HR specialisty pro logistiku s místem výkonu práce Praha Holešovice/ Logistické centrum Chrášťany.
Hlavním “posláním” je pomoc s náborem a péčí o naše zaměstnance. Budeš parťákem v oblasti Recruitmentu, Learning & Development, Performance Management, HR Legal a dalších oblastech.
Co všechno budeš mít na starosti?
- Nábor od A do Z – Zúčastníš se celého náboru (plánování náboru, tvorba inzerce, prescreening, pohovory s kandidáty, nabídky a podpis smlouvy s kandidáty)
- Onboarding – Nástupy nováčků, adaptační rozhovory, vyhodnocení zkušební doby, s našimi zaměstnanci jsme v pravidelném kontaktu, protože nás zajímá jak se jim u nás daří.
- HR CARE – Velkou podstatou naší práce je také CARE o naše zaměstnance na skladu, kde jich pracují stovky – a to se nedá dělat na dálku, proto budeš 3x týdně na skladu v Chrášťanech.
- Zaměstnávání cizinců – budeš pomáhat kolegům s jejich projektem Filipíny, tedy pomůžeš s administrativou, skočíš na potřebné úřady či pomůžeš s příjezdem nových kolegů.
🎧Jestli Tě zajímá blíže, jak Alza dělá HR, pusť si podcast s Markem Premusem.
A co za tu dřinu dostaneš od nás?
-
- Vše potřebné tě rádi naučíme
- Zdokonalíš se v HR řemesle a koukneš pod pokličku HR trendů – navíc tě čeká propracovaná adaptace se zkušeným kolegou.
- Občasná možnost práce z domova
- 5 Whatever days
- Flexibilní pracovní doba – zajímají nás výsledky, ne docházka.
- Skvělý a sehraný kolektiv – táhneme za jeden provaz a pomáháme si.
- Posilka, sauna, kafíčko a další vymoženosti přímo na centrále, kde máme kanceláře.
- Zaměstnanecké benefity (zvýhodněné nákupy v e-shopu Alza.cz, Multisport kartu, zvýhodněné pojištění a mobilní služby pro celou rodinu, firemní notebook a telefon + mnoho dalšího).
Co ti zajistí úspěch?
-
- Máš zkušenosti s náborem zaměstnanců a nemusíme tě učit úplným základům.
- Skvělá komunikace – Nevadí ti komunikovat denně v angličtině ohledně různorodých požadavků a pozic. Zároveň se umíš ptát a ověřovat potřebné informace.
- Organizační schopnosti – Timemanagement je pro tebe důležitý a rád/a pracuješ efektivně
- Zodpovědnost – Jsi týmový hráč, o kterého se kolegové mohou opřít
- Máš řidičský průkaz skupiny B – bez něho se u nás neobejdeš, pravidelně budeš cestovat mezi kancelářemi v Holešovicích a skladem v Chrášťanech
- Zájem o oblast náboru
- Proaktivita a být tak trochu detektiv
- Velkou výhodu jsou zkušenosti v personální agentuře
- Odolnost vůči stresu – Alza je firma pouze pro silné jedince, očekáváme velké výkony, občas se dostaneš do situací, které jsou náročné a musíš se umět s nimi vypořádat, samozřejmě s pomocí týmu 🙂
Pokud by ses rád/a o pozici dozvěděl/a více, neváhej mi dát vědět.
🎧Jestli Tě zajímá blíže, jak Alza dělá HR, pusť si podcast s Markem Premusem.