Odpovědět

HR Specialista/tka pro logistiku

Jsme průvodci našich "Alzáků" na cestě k objednání myšlenkou a doručení teleportem.

Jsme energický tým (Terezka, Helča, Verča, Týnka a Jirka), který má na starosti oddělení Logistiky od provozu po office. V posledním roce raketově rosteme, a proto hledáme stejné nadšence jako jsme my. Máme otevřenou pozici HR specialisty pro logistiku s místem výkonu práce Praha Holešovice/ Logistické centrum Chrášťany.

Hlavním “posláním” je pomoc s náborem a péčí o naše zaměstnance. Budeš parťákem v oblasti Recruitmentu, Learning & Development, Performance Management, HR Legal a dalších oblastech.

Co všechno budeš mít na starosti?

  • Nábor od A do Z – Zúčastníš se celého náboru (plánování náboru, tvorba inzerce, prescreening, pohovory s kandidáty, nabídky a podpis smlouvy s kandidáty)
  • Onboarding – Nástupy nováčků, adaptační rozhovory, vyhodnocení zkušební doby, s našimi zaměstnanci jsme v pravidelném kontaktu, protože nás zajímá jak se jim u nás daří.
  • HR CARE – Velkou podstatou naší práce je také CARE o naše zaměstnance na skladu, kde jich pracují stovky – a to se nedá dělat na dálku, proto budeš 3x týdně na skladu v Chrášťanech.
  • Zaměstnávání cizinců – budeš pomáhat kolegům s jejich projektem Filipíny, tedy pomůžeš s administrativou, skočíš na potřebné úřady či pomůžeš s příjezdem nových kolegů.

🎧Jestli Tě zajímá blíže, jak Alza dělá HR, pusť si podcast s Markem Premusem.

A co za tu dřinu dostaneš od nás?

    • Vše potřebné tě rádi naučíme
    • Zdokonalíš se v HR řemesle a koukneš pod pokličku HR trendů – navíc tě čeká propracovaná adaptace se zkušeným kolegou.
    • Občasná možnost práce z domova
    • 5 Whatever days
    • Flexibilní pracovní doba zajímají nás výsledky, ne docházka.
    • Skvělý a sehraný kolektiv – táhneme za jeden provaz a pomáháme si.
    • Posilka, sauna, kafíčko a další vymoženosti přímo na centrále, kde máme kanceláře.
    • Zaměstnanecké benefity (zvýhodněné nákupy v e-shopu Alza.cz, Multisport kartu, zvýhodněné pojištění a mobilní služby pro celou rodinu, firemní notebook a telefon + mnoho dalšího).

Co ti zajistí úspěch?

    • Máš zkušenosti s náborem zaměstnanců a nemusíme tě učit úplným základům.
    • Skvělá komunikace – Nevadí ti komunikovat denně v angličtině ohledně různorodých požadavků a pozic. Zároveň se umíš ptát a ověřovat potřebné informace.
    • Organizační schopnosti – Timemanagement je pro tebe důležitý a rád/a pracuješ efektivně
    • Zodpovědnost – Jsi týmový hráč, o kterého se kolegové mohou opřít
    • Máš řidičský průkaz skupiny B – bez něho se u nás neobejdeš, pravidelně budeš cestovat mezi kancelářemi v Holešovicích a skladem v Chrášťanech
    • Zájem o oblast náboru
    • Proaktivita a být tak trochu detektiv
    • Velkou výhodu jsou zkušenosti v personální agentuře
    • Odolnost vůči stresu – Alza je firma pouze pro silné jedince, očekáváme velké výkony, občas se dostaneš do situací, které jsou náročné a musíš se umět s nimi vypořádat, samozřejmě s pomocí týmu 🙂

Pokud by ses rád/a o pozici dozvěděl/a více, neváhej mi dát vědět.

🎧Jestli Tě zajímá blíže, jak Alza dělá HR, pusť si podcast s Markem Premusem.

Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky