HR Specialist pro prodejní síť

 Praha     HR

Do týmu HR pro prodejní síť hledáme novou posilu, která rozšíří náš tým starající se téměř o 500 zaměstnanců v Alza.cz. Náš tým aktuálně tvoří 4 členky – Dominika, Pája, Terka a Denča.

Zajišťujeme kompletní náborový proces – od brigádníků, přes prodejce až k manažerům. Náborem to ale nekončí, jsme parťáky našim manažerům, spolu s nimi zajišťujeme péči o zaměstnance, jejich rozvoj a také pomáháme řídit výkon i režijní náklady.

Aktuálně hledáme posilu, která zaštítí kompletní HR péči o naše pobočky v Čechách.

Co všechno budeš mít na starosti?

  • Recruitment – Nábor je u nás základním kamenem práce na HR. Nábor u nás budeš mít na starosti opravdu od A do Z (plánování náboru, vyjednávání s MNG, tvorba inzerce, preselekce CV, několika kolová interview až po nabídku a podpis smlouvy s kandidátem).
  • Partnership – Business je u nás vždy na prvním místě. Proto tě bude čekat budování partnershipu s businessovými parťáky z prodejní sítě.
  • Onboarding – Preonboarging, kompletace veškerých dokumentů, spolupráce s hiring managery na sestavování a dodržování adaptačních plánů, samotný nástup nováčka, adaptační rozhovory, vyhodnocení zkušební doby. Tohle vše musí u nás šlapat jako hodinky 🙂
  • HR Care – Velkou podstatou naší práce je také CARE o zaměstnance na pobočkách – a ta se nedá dělat na dálku. Překvapit by tě tedy nemělo ani to, že je práce spojená s cestováním 🙂
  • Performance management – Rozvojové plány, talent management, posuny na nové role, pravidelná zpětná vazba a řešení nedostatečného výkonu – tohle vše tě při naší práci čeká a nemine.


Jak si tě představujeme?

  • Máš zkušenost s náborem zaměstnanců a nemusíme tě učit úplným základům.
  • Máš zákoník práce v malíčku. Jsme parťáky všem našim zaměstnancům v oblasti pracovně právní legislativy.
  • Netrváš na pevné pracovní době a nezalekneš se cestování – máme pobočky po celé ČR.
  • Umíš plánovat a dokážeš si stanovit priority od A do Z ve všem. Vše se nám tu mění ze dne na den, z hodiny na hodinu 🙂
  • Chceš se učit a aktivně se v HR vzděláváš.
  • Jsi komunikativní, energický/á, odolný/á vůči stresu, trpělivý/á a pracovitý/á.

A co za dobře odvedenou práci?

  • Svobodu v práci – co chceš, to zrealizuješ bez jakýchkoliv zbytečných korporátních procesů.
  • TÝM, na který se kdykoliv můžeš obrátit a zajít s námi na sklenku #prosecca 🙂
  • Máme neformální kulturu, v našich krásných kancelářích se potkáváme 4 dny v týdnu, 1 den můžeme být na homeoffice a pracovní dobu máme flexibilní.
  • Propracovaný 3 měsíční adaptační plán a Buddyho, který ti bude neustále při ruce.
  • Možnost se neustále posouvat, přicházet s vlastními projekty a seberealizovat se.
  • Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové kurzy, MultiSport, Benefit plus, stravenky, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, solná jeskyně a sauna přímo v kanceláři a mnoho dalších.

Pokud by ses rád/a o pozici dozvěděl/a více, neváhej mi dát vědět.

Rádi v našem týmu přivítám také juniorní HRisty/ky s chutí se posouvat a učit se novým věcem! 🙂

#HR #WeAreAlza #Praha #Čechy #Personalista

Klíčová slova: HR, HR Specialist, HR specialista, HR Specialistka, Recruiter, Recruitment, Personalní oddělení, Personalista, Personalistka, Alza.cz, Alza, Praha, Čechy

Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky