Digital Marketing Specialist Junior (Display & Programmatic)

Marketing

Jedeme na vlně internetu. PPC, CTR, CPT i ROI jsme zařadili do svých slovníků. Každý z nás jsme unikát, dohromady nerozlučný tým s Alza duší.

Pokud chceš nasazovat a spravovat online kampaně v Alze, zajímáš se i o ostatní kanály digital marketingu a znáš pojmy jako je imprese, CTR, RTB, Sklik, nebo Google Analytics, tak si budeme rozumět.

Kristýna s Tomášem k sobě do týmu hledají pečlivého, proaktivního a samostatného nadšence do digital marketingu, kterého bude také bavit plánovat, realizovat a měřit digitální mediální kampaně v celkovém objemu několika miliard impresí ročně. Nemusíš se ničeho bát – každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.

Jací jsme? 🚀

  • Náš digital marketing je celý in-house.
  • Řekli bychom o sobě, že máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.
  • Snažíme se být samostatní, ale hodně se ptáme na neznámé a pomáháme si.
  • Zároveň jsme prostě obchodní firma, a tak hledáme toho, kdo chápe, že optimalizace kampaní a maximalizace jejich výkonu je důležitá, stejně jako symbioza online s offline marketingem.

Koho hledáme? 👩‍💻

  • Nadšence do digital marketingu – nezáleží, jestli jsi v oboru nový nebo máš už zkušenosti (nejcennější pro nás jsou ty s kontrolou a správou kampaní v rámci RTB, GDN a Sklik).
  • Máš povědomí o tom, co je display reklama a jak to celé funguje. I když jsi v oboru úplný nováček, zkusíš se před pohovorem mrknout na základní pojmy, ať poznáme, že máš o téma opravdový zájem. 
  • Potřebujeme, aby ti nevadila exekutiva spojená s danou pozicí a abychom se na tebe mohli spolehnout.

Jaká je pracovní náplň? 📈

  • Budeš kontrolovat a spravovat kampaně v rámci RTB, GDN a Skliku. 
  • Analyzovat výsledky a vymýšlet, jak kampaně ještě lépe optimalizovat.
  • Pomáhat nám zlepšovat interní procesy.
  • Všichni se pohybujeme v Skliku, Google Ads, DV360, Google Analytics, pracujeme v Excelu, Data studiu, PowerBI, Asaně a dalších nástrojích, ve kterých Tě případně rádi zaučíme.

Proč dělat online reklamu u nás? 👽

  • Nemáme agentury, děláme si vše sami, a to včetně atribučního modelu. Osaháš si správu on-line kampaní od A do Z
  • Máš možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce. 
  • Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací. 
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, je tu možnost homeoffice. 

A co dál? 💚

  • Nevadí, že zkušeností třeba zatím moc nemáš, naučíme Tě všemu potřebnému.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme většinou 3 dny v týdnu, zbytek jsme na homeoffice.
  • Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, solnou jeskyní, posilovnou, saunou a meetingy probíhají hlavně na kavárně.
  • Slevy získáš na celý sortiment Alzy. Schválně se podívej, co vše již prodáváme!
  • Využívat můžeš MultiSportku nebo další zvýhodněné vstupné přes firmu.
  • To samé platí pro interní a externí kurzy – nejen během adaptace Tě čeká spousta školení. Po nějaké době počítej s kurzy od Google, Seznamu nebo zapojení se jako lektor do naší online akademie.
  • Jazykové vzdělávání máme řešeno přes jazykovku a můžeš si říct, co zrovna chceš pilovat.
  • Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • A spoustu dalších benefitů – jako jsou stravenky, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.

S kým se potkáte během výběrového řízení?

Anika Rychlíková

HR Specialist

Sama jsem v Alze nováčkem – proto se do Vás dokážu velmi dobře vcítit. 😊 Hledala jsem společnost, kde se budu moci rychle učit, mít možnost růst a být mezi inspirativními lidmi – to Alza 100% splnila a ráda bych tuto možnost zprostředkovala i Vám. Mým úkolem je najít pro oddělení Digital Marketingu ty nejlepší budoucí zaměstnance a poskytnout komplexní péči těm stávajícím. A s tak skvělými manažery (Vašimi případnými nadřízenými), jaké v Alze máme, je to hračka. 😊.

Kristýna Koubová

Display & Programmatic Manager

Psal se duben 2017, kdy mě semlel marketingový kolos Alzy a už nepustil! 🙂 Moje srdce patří nejlepšímu oddělení Marketingu, kde spolu s kolegy pečujeme o Display.

Když mi seberete pracovní notebook, pravděpodobně se půjdu potápět, naplánuji cestu kolem světa, zapařím gejmsku a pak půjdu spát.

Kateřina Dvořáková

Head of Media

V Alze pracuji na pozici Head of Media a mám na starosti zejména plánování, vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se jak offline, tak online mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře.

Místo výkonu práce