Dispečer/ka

Doprava

Rychle, levně, přesně na hodinu.

Na oddělení AlzaExpres hledáme kolegu či kolegyni na pozici Dispečera/ky, který/á se připojí k našemu týmu. Pokud se rád/a pohybuješ v rychlém a dynamickém prostředí a jsi schopný/á udržet klid i v největším shonu, pak je tato pozice přímo pro Tebe!

Proč si to u nás zamiluješ?

  • Již na startu Tvé kariéry v našem Alzáckem dispečinku Tě čeká nástupní mzda až 35.000 Kč.
  • Pro kariérní růst, možnost rotací na jiných odděleních – zajímá Tě, jak funguje sklad/reklamace? Není problém.
  • Nabízíme super benefity: slevu na zaměstnanecké nákupy na Alza.cz, jazykové kurzy cizích jazyků, dotovanou MultiSport kartu za 350 Kč, příspěvek až 6000 Kč ročně na kartu Benefit Plus (můžeš využít i a penzijní připojištění), stravenky, také levnější pohonné hmoty na čerpacích stanicích MOL a další jako například psychologickou nebo právní poradnu..   
  • Pro dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění a roste, nudit se s námi určitě nebudeš a získáš spoustu přesahů.
  • Pracovat budeš v režimu K-D týden, tzn. práce v pondělí, úterý, pátek, sobotu a neděli a další týden pouze středa a čtvrtek. To pro Tebe tedy znamená další peníze do mzdy jako příplatky za pracovní víkendy.  
  • Místo pracoviště budeš mít v Chrašťanech. Dostaneš se k nám MHD, na kole i autem (máme free parkování).
  • A v neposlední řadě pro tým velice přátelských a ochotných kolegů a super šéfa Honzy.

Co bude Tvou náplní práce? 

  • Koordinace a plánování směn kurýrů na další den – každodenní komunikace s kurýry pro naplánování tras na další dny. Pracovat budeš v systému Tasha od Solvertechu.
  • Aktivní řešení nestandardních situací např. zavolá kurýr, že dostal špatnou adresu doručení zásilky k zákazníkovi. Tvým úkolem bude tu správnou v systému dohledat.
  • Dohledávání informací v systému ohledně rozvozů.
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč Alzou – z velké části s oddělením Logistiky ohledně kapacity aut pro rozvozy a také s Call centrem.
  • Součástí Tvé práce bude i kontrola práce a výkonnosti kurýrů – budeš kontrolovat, jestli kurýři nemají zpoždění, jaké mají nájezdy km apod. Takže Tě čeká každodenní reporting vedení.

Čeho si na Tobě budeme cenit?

  • Zkušenosti z pozice Dispečera/ky a znalosti dopravních a logistických procesů jsou pro nás výhodou.
  • Tvého pozitivního přístupu ke komunikaci s lidmi.
  • Jsi samostatný/á a umíš se rychle rozhodnout – umíš si vyhledat informace.
  • Máš týmového ducha a chuť se stát součástí fajn kolektivu.
  • Máš vztah k moderním technologiím – uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Office.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

☎️  Jako první se Ti ozve náš HR Specialist.

🤝 Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na  pohovor.

Máš dotaz? Napiš mi na [email protected]

Pokud se Ti pozice líbí, neváhej a dej nám o sobě vědět!

Místo výkonu práce