
Na oddělení AlzaExpres hledáme kolegu či kolegyni na pozici Dispečera/ky, který/á se připojí k našemu týmu. Pokud se rád/a pohybuješ v rychlém a dynamickém prostředí a jsi schopný/á udržet klid i v největším shonu, pak je tato pozice přímo pro Tebe!
Proč si to u nás zamiluješ?
- Již na startu Tvé kariéry v našem Alzáckem dispečinku Tě čeká nástupní mzda až 35.000 Kč.
- Pro kariérní růst, možnost rotací na jiných odděleních – zajímá Tě, jak funguje sklad/reklamace? Není problém.
- Nabízíme super benefity: slevu na zaměstnanecké nákupy na Alza.cz, jazykové kurzy cizích jazyků, dotovanou MultiSport kartu za 350 Kč, příspěvek až 6000 Kč ročně na kartu Benefit Plus (můžeš využít i a penzijní připojištění), stravenky, také levnější pohonné hmoty na čerpacích stanicích MOL a další jako například psychologickou nebo právní poradnu..
- Pro dynamické prostředí – Alza.cz se neustále mění a roste, nudit se s námi určitě nebudeš a získáš spoustu přesahů.
- Pracovat budeš v režimu K-D týden, tzn. práce v pondělí, úterý, pátek, sobotu a neděli a další týden pouze středa a čtvrtek. To pro Tebe tedy znamená další peníze do mzdy jako příplatky za pracovní víkendy.
- Místo pracoviště budeš mít v Chrašťanech. Dostaneš se k nám MHD, na kole i autem (máme free parkování).
- A v neposlední řadě pro tým velice přátelských a ochotných kolegů a super šéfa Honzy.
Co bude Tvou náplní práce?
- Koordinace a plánování směn kurýrů na další den – každodenní komunikace s kurýry pro naplánování tras na další dny. Pracovat budeš v systému Tasha od Solvertechu.
- Aktivní řešení nestandardních situací např. zavolá kurýr, že dostal špatnou adresu doručení zásilky k zákazníkovi. Tvým úkolem bude tu správnou v systému dohledat.
- Dohledávání informací v systému ohledně rozvozů.
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč Alzou – z velké části s oddělením Logistiky ohledně kapacity aut pro rozvozy a také s Call centrem.
- Součástí Tvé práce bude i kontrola práce a výkonnosti kurýrů – budeš kontrolovat, jestli kurýři nemají zpoždění, jaké mají nájezdy km apod. Takže Tě čeká každodenní reporting vedení.
Čeho si na Tobě budeme cenit?
- Zkušenosti z pozice Dispečera/ky a znalosti dopravních a logistických procesů jsou pro nás výhodou.
- Tvého pozitivního přístupu ke komunikaci s lidmi.
- Jsi samostatný/á a umíš se rychle rozhodnout – umíš si vyhledat informace.
- Máš týmového ducha a chuť se stát součástí fajn kolektivu.
- Máš vztah k moderním technologiím – uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Office.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
☎️ Jako první se Ti ozve náš HR Specialist.
🤝 Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.
Máš dotaz? Napiš mi na [email protected]
Pokud se Ti pozice líbí, neváhej a dej nám o sobě vědět!