
Privátní značky
Budujeme značky pro které je středobodem vesmíru zákazník a s ním neoddělitelně spjatý uživatelský zážitek. Stavíme na kvalitě, otevřenosti, důvtipu a sociální či enviromentální odpovědnosti. Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí.
Do týmů privátních značek hledáme administrativní podporu, která bude pomáhat Product Managerům se správou produktů, koordinací a zajišťování přeprav ze zemí mimo EU.
Co bude Tvojí náplní práce:
- Zalistování nových produktů pod naší privátní značkou a starost již o svěřené produkty
- Vyřizování zákaznických dotazů a získávání informací o produktech
- Spolupráce s Product Managery v týmu, ale i kontakt s dalšími interními odděleními např. Logistika, Sales&Purchasing, Finance
- Příprava všech potřebných podkladů k přepravám a řešení problémů týkajících se přeprav
- Hlídání dodržení termínů u jednotlivých produktů privátních značek
Co od Tebe očekáváme?
- Máš min. 2 roky zkušenosti s administrativou a výhodou ti bude i zkušenost s mezinárodní přepravou
- Ovládáš angličtinu na úrovni min. B2
- Znáš celý dodavatelský řetězec a nebojíš se komunikovat s dodavateli na druhém konci světa
- Umíš excel na pokročilé úrovní
- Používáš selský rozum a v každé situaci si hravě poradíš
- Nezalekneš se denní operativy a trpělivost je tvou silnou stránkou
Co na oplátku nabízíme my?
- Pružnou pracovní dobu, možnost home office a 5 whatever days.
- Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.
- Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.
- Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office.