
Sales & Purchasing
Nakupujeme i prodáváme. Vybíráme skvělé produkty a jedinečné služby. Nejen v České republice a na Slovensku, ale v celé EU.
Zajímá Tě pozice Business Unit Assistant?
Tým, který zastřešuje sortiment Malých domácích spotřebičů možná hledá právě tebe!
Přidej se do skvělého týmu profesionálů, od kterých se toho hodně naučíš a pomůžeš jim s administrativou, která je vidět!
Co bude Tvojí náplní práce?
- Administrativa spojená s optimalizací produktového portfolia v e-shopu – na trzích v ČR/SK a EU.
- Listování nových produktů a starost o již svěřené produkty.
- Vyřizování zákaznických dotazů a získávání informací o produktech.
- Hlídání dodržení termínů u jednotlivých produktů na e-shopu.
- Spolupráce s produktovými manažery a s ostatními odděleními.
Co od Tebe očekáváme?
- Máš vystudovanou SŠ s maturitou (výhodou je ekonomické zaměření).
- Máš min. 1 rok zkušenosti s administrativou.
- Máš komunikační znalost angličtiny.
- Umíš excel na pokročilé úrovni.
- Používáš selský rozum a v každé situaci si hravě poradíš.
- Máš motivaci učit se nové věci.
- Trpělivost je Tvou silnou stránkou. Budeš ji potřebovat při vyřizování zvídavých zákaznických dotazů. 🙂
Co na oplátku nabízíme my?
- Pružnou pracovní dobu, možnost home office a 5 whatever days.
- Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.
- Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.
- Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office.
Napiš nám a my se Ti ozveme do
48 hodin!
Mezi tím můžeš volné chvíle využít k získání zajímavostí o Alza.cz poslechem podcastů nebo k osobnímu rozvoji absolvování online kurzů.
Níže pár tipů:
Google Digitální garáž – On-line kurz
Odpovědět