Business Unit Assistant – Import

Sales & Purchasing

Budujeme značky pro které je středobodem vesmíru zákazník a s ním neoddělitelně spjatý uživatelský zážitek. Stavíme na kvalitě, otevřenosti, důvtipu a sociální či enviromentální odpovědnosti. Tvoříme pouze produkty, které bychom si sami koupili domů, z kterých jsme nadšení a na které jsme beze zbytku hrdí.

Do týmu v oddělení Sales & Purchasing hledáme administrativní podporu, která bude pomáhat Product Managerům se správou produktů, koordinací a zajišťováním přeprav ze zemí mimo EU.

Co bude Tvojí náplní práce:

  • Každodenní spolupráce se členy importního týmu, ale i s kolegy napříč celou Alzou.
  • Příprava všech potřebných podkladů k přepravám a clení importovaného zboží.
  • Kontrola správnosti zálohových faktur a jejich splatnosti.
  • Vyřizování zákaznických dotazů a získávaní požadovaných informací u výrobce.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš min. 1 rok zkušenosti s administrativou, výhodou bude zkušenost s mezinárodní přepravou.
  • Ovládáš angličtinu na úrovni min. B2.
  • Nebojíš se komunikovat s dodavateli na druhém konci světa.
  • Zvládáš práci v Excelu.
  • Nezalekneš se denní operativy .
  • Trpělivost a zodpovědnost jsou tvé silné stránky.

Co na oplátku nabízíme my?

  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office a 5 whatever days.
  • Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.
  • Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.
  • Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office.
Odpovědět
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky