Business Assistant – Import/Export

Nakupujeme i prodáváme. Vybíráme skvělé produkty a jedinečné služby. Nejen v České republice a na Slovensku, ale v celé EU.

Business Assistant pomáhá s chodem i růstem byznys části firmy. Je to zároveň někdo, kdo myslí v číslech a je schopen je dát do souvislostí, nezalekne se náročné denní operativy, reportingu, ale i dlouhodobých projektů. Ideální uchazeč je proaktivní a zvládne si poradit i s ad-hoc úkoly nebo projekty. Jedná se o pozici jak pro absolventy, tak i zkušenější. 

Co bude Tvým úkolem?

  • Budeš se podílet na životě našeho produktu od A do Z – čeká Tě komunikace s továrnami (primárně v Číně), zažiješ logistiku, celní proces, zalistování produktu, řešení RMA… Bude toho opravdu hodně!
  • Administrativní support pro International Sales Managera, správa e-mailové korespondence, řízení kalendáře, organizování interních i externích schůzek.
  • Komunikace napříč celou firmu. Práce v několika softwarech/kanálech – Asana, Outlook, Excel, MS Teams, WA a další.

Jak si Tě představujeme?

  • Čeká Tě komunikace s našimi dodavateli na denní bázi, proto bude super, když si budeš v AJ jistý v kramflecích, a nebo se toho alespoň nebudeš bát a budeš se chtít jazykově neustále posouvat.
  • Jsi technologický nadšenec, máš chuť a energii se do věcí pouštět na plno!
  • Jsi pečlivý, organizovaný, používáš selský rozum, dokážeš vytvořit v chaosu řád. Reporty a tabulky budou běžnou součástí tvé práce.
  • Jsi businessově orientovaný – umíš si spočítat, co se vyplatí a co ne.

Co Ti nabízíme?

  • Hodně flexibilní plný úvazek – většinou trávíme 3 dny v kanceláři v Holešovicích + 2 dny na Home office.
  • Slevy na zaměstnanecké nákupy, cafeterii a stravenky.
  • Fitness, ping-pong, fotbálek u nás v kancelářích a možnost multisport karty.
  • Živé stromy, relax zóny, solnou jeskyni a dog friendly office v Holešovicích.
Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky