
Služba alza NEO je na trhu unikátní, mění zvyklosti českých zákazníků a raketově roste. Učíme firmy, že není potřeba elektroniku vlastnit, ale mohou si ji jednoduše pronajmout a užívat ji bez starostí a vysokých vstupních nákladů. Vy nám pomůžete se zákaznickou péčí. Znamená to, že budete komunikovat se zástupci firem telefonicky i emailem poté, co obdržíme jejich poptávku.
Proč si to u nás zamilujete?
- Hned na začátku Vás čeká nástupní mzda 35.000 Kč.
- Díky flexibilní pracovní době a občasnému home office.
- Máme balíček super benefitů od stravenek na dobrý oběd. Multisport karty, jazykové kurzy, příspěvky na Benefit plus, levnější pohonné hmoty, psychologickou nebo právní poradnu. Dárek k pracovnímu výročí pro zaměstnance, kteří jsou s námi 5 let a víc. Až po zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy, a spoustu dalšího.
- Díky moderním kancelářím přímo v pražských Holešovicích, kde si můžete zacvičit, zajít do solné jeskyně, dát si skvělou kávu, a to vše klidně v doprovodu Vašeho domácího mazlíčka.
- Protože nezapomínáme ani na Váš rozvoj. U nás to nejsou jen prázdná slova, pokud budete chtít, čeká Vás spoustu interních i externích školení, která Vás posunou zase o kus dál.
Co všechno budete mít pod palcem?
- Budete pomocnou i podpůrnou rukou Key Account Managera, kterému budete připravovat podklady a pomáhat s administrativní činností.
- Budete komunikovat s našimi novými i stávajícími zákazníky s důrazem na rychlost a kvalitu.
- V kontaktu se zákazníky budete prostřednictvím e-mailové komunikace z 80% a telefonické komunikace z 20%.
- Na starost budete mít zpracování objednávek od zákazníků a vytváření cenových nabídek.
- Pracovat budete v našem interním systému, který je tutově jedinečný a hodně intuitivní.
- Pracovní dobu od pondělí do pátku v rozvržení 8 hodinových směn.
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenosti z obchodního oddělení, back office, bankovnictví či administrativy jsou pro nás velkou výhodou.
- Pečoval/a jste o zákazníky a baví Vás to.
- Rádi komunikujete a máte příjemný projev. I ten písemný. Nebojíte se komunikovat s lidmi.
- Jste samostatná/ý a umíte si dohledat informace.
- V týmu se cítíte jako ryba ve vodě a umíte ho podpořit svým pozitivním smýšlením.
- Rozumíte si s počítačem – ovládáte MS office.
- Máte pozitivní přístup k práci a nebojíte se vzdělávat.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáte?
📞 Jako první se Vám ozve náš HR specialista po telefonu.
🤝 Následně po vzájemné domluvě si Vás pozveme na pohovor.
Jdete do toho s námi? Pošlete nám CV a pojďme si o tom popovídat!
Máte dotaz? Napište mi na [email protected]