Assistant for NEO Rental B2B

Finance

Běžní lidé vidí jen čísla. My v nich čteme přání zákazníků.

Služba alza NEO je na trhu unikátní, mění zvyklosti českých zákazníků a raketově roste. Učíme firmy, že není potřeba elektroniku vlastnit, ale mohou si ji jednoduše pronajmout a užívat ji bez starostí a vysokých vstupních nákladů. Vy nám pomůžete se zákaznickou péčí. Znamená to, že budete komunikovat se zástupci firem telefonicky i emailem poté, co obdržíme jejich poptávku.

Proč si to u nás zamilujete?

  • Hned na začátku Vás čeká nástupní mzda 35.000 Kč.
  • Díky flexibilní pracovní době a občasnému home office.
  • Máme balíček super benefitů od stravenek na dobrý oběd.  Multisport karty, jazykové kurzy, příspěvky na Benefit plus, levnější pohonné hmoty, psychologickou nebo právní poradnu.  Dárek k pracovnímu výročí pro zaměstnance, kteří jsou s námi 5 let a víc. Až po zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy, a spoustu dalšího.
  • Díky moderním kancelářím přímo v pražských Holešovicích, kde si můžete zacvičit, zajít do solné jeskyně, dát si skvělou kávu, a to vše klidně v doprovodu Vašeho domácího mazlíčka.
  • Protože nezapomínáme ani na Váš rozvoj. U nás to nejsou jen prázdná slova, pokud budete chtít, čeká Vás spoustu interních i externích školení, která Vás posunou zase o kus dál.

Co všechno budete mít pod palcem?

  • Budete pomocnou i podpůrnou rukou Key Account Managera, kterému budete připravovat podklady a pomáhat s administrativní činností.
  • Budete komunikovat  s našimi novými i stávajícími zákazníky s důrazem na rychlost a kvalitu.
  • V kontaktu se zákazníky budete prostřednictvím e-mailové komunikace z 80% a telefonické komunikace z 20%.
  • Na starost budete mít zpracování objednávek od zákazníků a vytváření cenových nabídek.
  • Pracovat budete v našem interním systému, který je tutově jedinečný a hodně intuitivní.
  • Pracovní dobu od pondělí do pátku v rozvržení 8 hodinových směn.

Co od Vás očekáváme?

  • Zkušenosti z obchodního oddělení, back office, bankovnictví či administrativy jsou pro nás velkou výhodou.
  • Pečoval/a jste o zákazníky a baví Vás to.
  • Rádi komunikujete a máte příjemný projev. I ten písemný. Nebojíte se komunikovat s lidmi.
  • Jste samostatná/ý a umíte si dohledat informace.
  • V týmu se cítíte jako ryba ve vodě a umíte ho podpořit svým pozitivním smýšlením.
  • Rozumíte si s počítačem – ovládáte MS office.
  • Máte pozitivní přístup k práci a nebojíte se vzdělávat.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáte?

📞 Jako první se Vám ozve náš HR specialista po telefonu.

🤝 Následně po vzájemné domluvě si Vás pozveme na pohovor.

Jdete do toho s námi? Pošlete nám CV a pojďme si o tom popovídat!

Máte dotaz? Napište mi na [email protected]

Místo výkonu práce