
Představenstvo
Hledáme právě Tebe, pokud je Tvojí parketou bezproblémový chod kanceláře, administrativa, úsměv na tváři za každé situace a vyřešení téměř jakéhokoliv problému.
Co Tě čeká?
- celkové zajištění chodu kanceláře generálního ředitelství (např. přebírání pošty, správa kalendářů, pochůzky, rezervování místností)
- součástí je i administrativní činnost spojená s chodem společnosti (např. kontrola smluv, správa datové schránky)
- práce je různorodá a v této roli se můžete setkat s dalšími činnostmi (např. objednání letenek, zařízení ubytování, objednávání občerstvení
- péče o naše vedení
Co od Tebe potřebujeme?
- zkušenost na podobné pozici – hledáme někoho se schopností zvládnout široký okruh úkolů
- příjemné vystupování, úsměv na tváři, otevřený přístup a flexibilitu
- pořádkumilovnost – ve věcech máš pořádek, je pro Tebe důležitá struktura a rád/a něco organizuješ
- proaktivitu – úkolů se nebojíš, řešíš je a dotahuješ do konce
- pálí Ti to a jsi samostatný/á, zodpovědný/á a je na tebe spolehnutí
- řidičský průkaz sk. B a zkušenosti z řízení v Praze a okolí
Co můžete očekávat od nás?
- Uplatnění v zajímavém oboru se stabilitou zaměstnání u největšího českého leadera v oblasti e-commerce.
- Rozvoj je pro nás klíčový – v nabídce máme aktuálně přes 150 kurzů a pokud by ani to nestačilo, umožníme Vám navštívit externí školení
- Nové kancelářské prostory, kde mimo očekávání najdete také kavárnu, saunu, posilovnu, solnou jeskyni nebo horolezeckou stěnu.
- Neformální firemní kulturu a možnost být u atraktivních projektů.
