Asistent/-ka vedení společnosti

Představenstvo

Hledáme právě Tebe, pokud je Tvojí parketou bezproblémový chod kanceláře, administrativa, úsměv na tváři za každé situace a vyřešení téměř jakéhokoliv problému.  

Co Tě čeká?

  • celkové zajištění chodu kanceláře generálního ředitelství (např. přebírání pošty, správa kalendářů, pochůzky, rezervování místností)
  • součástí je i administrativní činnost spojená s chodem společnosti (např. kontrola smluv, správa datové schránky)
  • práce je různorodá a v této roli se můžete setkat s dalšími činnostmi (např. objednání letenek, zařízení ubytování, objednávání občerstvení
  • péče o naše vedení

    Co od Tebe potřebujeme?

    • zkušenost na podobné pozici – hledáme někoho se schopností zvládnout široký okruh úkolů
    • příjemné vystupování, úsměv na tváři, otevřený přístup a flexibilitu
    • pořádkumilovnost – ve věcech máš pořádek, je pro Tebe důležitá struktura a rád/a něco organizuješ
    • proaktivitu – úkolů se nebojíš, řešíš je a dotahuješ do konce
    • pálí Ti to a jsi samostatný/á, zodpovědný/á a je na tebe spolehnutí
    • řidičský průkaz sk. B a zkušenosti z řízení v Praze a okolí

    Co můžete očekávat od nás?

    • Uplatnění v zajímavém oboru se stabilitou zaměstnání u největšího českého leadera v oblasti e-commerce.
      • Rozvoj je pro nás klíčový – v nabídce máme aktuálně přes 150 kurzů a pokud by ani to nestačilo, umožníme Vám navštívit externí školení
      • Nové kancelářské prostory, kde mimo očekávání najdete také kavárnu, saunu, posilovnu, solnou jeskyni nebo horolezeckou stěnu.
      • Neformální firemní kulturu a možnost být u atraktivních projektů.

      Místo výkonu práce