Asistent/-ka vedení společnosti

 Praha     Představenstvo

Hledáme právě Tebe, pokud je Tvojí parketou bezproblémový chod kanceláře, administrativa, úsměv na tváři za každé situace a vyřešení téměř jakéhokoliv problému.  

Co Tě čeká?

  • celkové zajištění chodu kanceláře generálního ředitelství (např. přebírání pošty, správa kalendářů, pochůzky, rezervování místností)
  • součástí je i administrativní činnost spojená s chodem společnosti (např. kontrola smluv, správa datové schránky)
  • práce je různorodá a v této roli se můžete setkat s dalšími činnostmi (např. objednání letenek, zařízení ubytování, objednávání občerstvení)
  • péče o naše vedení

Co od Tebe potřebujeme?

  • zkušenost na podobné pozici – hledáme někoho se schopností zvládnout široký okruh úkolů
  • příjemné vystupování, úsměv na tváři, otevřený přístup a flexibilitu
  • pořádkumilovnost – ve věcech máš pořádek, je pro Tebe důležitá struktura a rád/a něco organizuješ
  • proaktivitu – úkolů se nebojíš, řešíš je a dotahuješ do konce
  • pálí Ti to a jsi samostatný/á, zodpovědný/á a je na tebe spolehnutí
  • řidičský průkaz sk. B a zkušenosti z řízení v Praze a okolí

Co můžete očekávat od nás?

  • Uplatnění v zajímavém oboru se stabilitou zaměstnání u největšího českého leadera v oblasti e-commerce.
  • Rozvoj je pro nás klíčový – v nabídce máme aktuálně přes 150 kurzů a pokud by ani to nestačilo, umožníme Vám navštívit externí školení
  • Nové kancelářské prostory, kde mimo očekávání najdete také kavárnu, saunu, posilovnu, solnou jeskyni nebo horolezeckou stěnu.
  • Neformální firemní kulturu a možnost být u atraktivních projektů.

Odpovědět
Místo výkonu práce
Štítky