
Interiéry i exteriéry, od vizualizace po projektovou dokumentaci. Pobočky, výstavy, kanceláře. To vše Vás čeká u nás v týmu Showroom managementu.
Co bude náplní Vaší práce?
- Tvorba návrhů a vizualizace nových projektů, výstavních expozic, prodejen či automatů.
- Příprava textové a výkresové dokumentace pro budovy, technologické celky, automaty a jiné projekty.
- Návrhy dispozic a vizualizace exteriérů a interiérů prodejen.
- Tvorba podpůrných interiérových prvků, log a ikon nových služeb a projektů.
- Zadávání výběrových řízení a jejich vedení.
- Optimalizace různých konstrukcí a nábytku vyráběného na míru.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ stavební/VŠ fakulta architektury.
- Umět dodat „produkt na klíč“ (od zadání, přes připomínkování až po výrobní/stavební dokumentaci).
- Znalost administrativních procesů spojených s výstavbou, rekonstrukcemi a provozem budov.
- Znalosti potřebné pro tendrování jednotlivých prací, dodávek, konstrukcí a celků.
- Tvorba 3D vizualizací, návrhy výstavních expozic a tématických zón na showroomu.
Co Vám můžeme za práci u nás nabídnout?
- Uplatnění v zajímavém oboru se stabilním zaměstnáním u největšího českého leadera v oblasti e-commerce.
- Klouzavou pracovní dobu od pondělí do pátku s možností flexibilního začátku a konce pracovní doby, možnost práce na HomeOffice.
- Zaměstnanecké benefity (kurzy cizích jazyků; zvýhodněné nákupy v Alza.cz s možností nákupu na splátky bez navýšení; Multisport karta; zvýhodněné pojištění a mobilní služby pro celou rodinu; ocenění za mimořádné přínosy společnosti; volné vstupenky do ZOO, palivová karta se slevou, právní poradna, příspěvek po narození dítěte).
- WhatEverDay’s – 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené.
- Stravenková karta – 120 Kč za každý odpracovaný den.
- Cafeterie/příspěvek na penzijní připojištění – s příspěvkem 500 Kč měsíčně.
- Moderní kancelářské prostory (koukněte sem), kde mimo očekávání najdete také kavárnu, posilovnu nebo horolezeckou stěnu.
- Neformální firemní kulturu a možnost být u atraktivních projektů.