
Logistika
Náš ideál je nákup myšlenkou a doručení teleportem. Proto potřebujeme tisíce inovací, z nichž každá další musí dělat nákup rychlejší či komfortnější.
Máš jedinečnou šanci se přidat do našeho týmu v nejmodernějším logistickém centru Chrášťany. Aktuálně hledáme kolegu, pohodáře, který se v práci nechce nudit, má rád rozmanitost a nemá problém být tak trochu detektiv, který se bude prohánět v teplákách po skladu!
Hlavním posláním administrativní podpory je starat se o příjem nebo expedici zboží, řešit vzniklé chyby na těchto oddělení a tím tak zajistit rychlé a včasné dodání objednávky k zákazníkovi. Proto se budeš hodně pohybovat po skladu, kde budeš mít také své pracovní místo, aby si byl všemu na blízku.
Co tě na pozici Administrativní podpory čeká?
práce u počítače – 50% pracovní doby | práce na skladě – 50% pracovní doby |
|
|
Co k tomu budeš potřebovat?
-
Práce na PC ti není cizí (MS Office, interní systém).
-
Baví tě komunikovat s dodavateli a kolegy.
-
Nevadí ti běhat po skladu a pátrat po zboží.
-
Samostatnost, pečlivost a odpovědnost máš v krvi.
-
Nebojíš se náhlých problémů a bereš je jako výzvu.
-
Máš alespoň zběžnou představu, co se na skladě děje.
- Jsi flexibilní (vyhovuje ti směnnost)
Jak u nás výběrové řízení na pozici Administrativní podpora – Chrášťany probíhá?

S kým se u nás v Alze potkáte?

Součástí Alzafamily jsem více než rok a starám se o kolegy z logistického centra v Chrášťanech. Volný čas trávím se svou rodinou a přáteli, jsem milovnicí zvířat, jídla a dobrého vína. Těším se až se potkáme v rámci výběrového řízení, kde mě poznáte podle úsměvu na tváři.
Líbí se Ti, co ses v inzerátu dočetl? No tak paráda! Koukni, jaké další kroky nás budou čekat a já se těším na setkání