Jsme jediní, kdo umí umlčet zeleného mimozemšťana. A uděláme to! Hned jak budou všichni nakupovat na Alza.cz/Alza.sk/Alza.hu a dalších státech EU.
Digitální týmy jedou na vlně internetu. PPC, SEO, CTR, ROI i PNO jsme zařadili do svých běžných slovníků. Společně poskytujeme zákazníkům přidanou hodnotu tím, že jim předkládáme relevantní inzerci a obsah, který je inspiruje, pomáhá ve výběru a usnadňuje nákupní proces. Pomocí škálovatelných řešení maximalizujeme svoji efektivitu.
Každý z nás jsme unikát, dohromady tvoříme nerozlučný tým s Alza duší.
Jaké týmy tvoříme?

Communication
Výsledky jejich práce můžete vidět každý den v televizi, na billboardech, v novinách či slyšet v rádiu. A buďte si jistí, že už na vás chystají další kampaň.
Má na starosti plánování a realizaci marketingových kampaní, které zahrnují hlavní kampaně i vedlejší komunikaci všech segmentů včetně realizace samostatných kampaní.

Strategy
Na základě marketingových výzkumů znají zákazníka lépe než on samotný a ví na co přesně slyší! Briefují oddělení Marketing Communication a vyhodnocují dopady marketingových aktivit z businessového hlediska.

Media
Kdo by si v dnešní době nechtěl koupit nějaká ta média?! No dobře, média zrovna nekupujeme, ale jejich reklamní prostor ano.

Vendor Marketing
Vendor tým zodpovídá za vztahy s vendory po marketingové stránce a za objem získaných finančních prostředků od vendorů.
Jsou sympatičtí a komunikativní a jejich prací je to, aby naše vztahy s obchodními partnery vzkvétaly v každém ohledu.

Content Marketing
Content Marketing má za úkol tvořit originální obsah na sociální sítě a mailingy s cílem pomáhat firmě budovat své jméno.

Marketing Innovations & Events
Tajemné bytosti v pozadí, uvádějící v život to, co si ostatní vymyslí. Připravují soutěže, nastavují pobídkové akce i marketingové průzkumy.

Data & Automation
Rozšiřujeme kolegům obzory přísunem kvalitních dat a jejich správnou interpretací. Usnadňujeme jim rozhodování, díky čemuž pak mohou nastavit správný kurz online marketingu. Aby ostatní mohli vyměnit rutinu za inovace, pomáháme automatizovat první poslední. Tykáme si s Google Analytics a moře času trávíme v naší OLAPové kostce i databázích, a to s hlavním cílem – aby náš marketing byl co nejefektivnější.

Agency
????

PR
Žádná otázka je nerozhází, žádný novinář nezaskočí, žádná televizní kamera nedonutí utéct a zamknout se na toaletě.

Web Content & Performance
Součástí našeho marketingu je velké oddělení Web Content & Performance, které se dělí na:

SEO & Content Marketing
Měsíčně popíšeme 50 tisíc produktů, doplníme 350 tisíc parametrů a připravíme 250 nových článků. To je však jen malá výseč naší práce, nejsme totiž superhrdinové a s texty nám pomáhají desítky externistů. Pečujeme o 15 tisíc kategorií, kvůli kterým jsme již roztřídili více než sto milionů dotazů v analýzách klíčových slov, a optimalizujeme, co se dá. Strategicky tvoříme obsah a podílíme se tak výrazně na obchodních výsledcích firmy v rámci organicu, naše práce má však dopad i na performance a brand.

Vendor Content Marketing
???

Performance
V našem Performance týmu máme na starosti výkonové kampaně ve vyhledávačích, cenových srovnávačích a affiliate program. Tvoříme, vyhodnocujeme a optimalizujeme tisíce kampaní napříč všemi evropskými zeměmi, kde Alza působí. Spravujeme investice v řádku stovek milionů korun. A to je pořádná výzva! Automatizace a škálovatelná řešení jsou tak naším denním chlebem, to vše ještě s důrazem na synergii s dalšími marketingovými aktivitami.
Volná pracovní místa v oddělení Marketing
Rolí v Marketingu je nespočet, budeme rádi, pokud mrknete na seznam volných pozic a vyberete si. A nebo se nám ozvěte, jen tak.
Tohle jsme my

Klára Blažková
Marketing Director
V alza.cz jsem od roku 2016 a přes několik pozic na oddělení marketingové komunikace a marketingové strategie jsem se dostala do vedení celého marketingového oddělení. Společně s týmy vytváříme cesty, jak dělat z našich zákazníků ty nejspokojenější.

Martin Fiala
Head of Web Content & Performance
V Alze začínal v roce 2014 jako externí copywriter. Postupně nasbíral zkušenosti nejen na marketingu, ale také v obchodním oddělení. Martin je duší analytik. Rozhoduje se na základě dat. Oblastem, které řídí a ovlivňuje, chce skutečně rozumět. Ve volném čase rád běhá, prokrastinuje u Netflixu nebo se toulá po českých lesích a hájích, kde sbírá bylinky a kořínky. Otrávil se zatím jen jednou, fakt!

René Tran
Head of Content Marketing
Online marketing Rendyho vtáhnul do svého víru už v roce 2016, kdy i díky Alze rozpoznal jeho dynamiku a perspektivu. V týmu vždy uvítá jak zkušené matadory tak i dravé nováčky. U lidí je pro něj vždy podstatné, zda chtějí, jsou zapálení a mají tah na branku. Mimo práci plní svůj čas rodinou, zájmem o technologie a gamingem. Už roky tak úspěšně plave v Silvers vodách v CS:GO. Zároveň by rád věřil, že je přátelský a neuvěřitelně vtipný. Přijdeš se přesvědčit?

Lukáš Glöckl
Vendor Marketing & ApF Director
V roce 2017 začala má cesta v Alze. Brzy jsem se z Account Managera pro marketingové spolupráce posunul a postupně si přebral celý Vendor Team, poté i B2B oddělení.

Kateřina Dvořáková
Head of Media
V Alze pracuji na pozici Head of Media a mám na starosti zejména vyjednávání, nákup a optimalizaci týkající se offline mediálních kanálů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Do Alzy jsem přišla po 15ti letech práce v mediální agentuře.

Petra Schönfeldová
Head of Marketing Strategy
V Alze mám na starosti produkty a služby pro naše koncové zákazníky. Jako například naše úžasné AlzaBoxy, Alza aplikaci nebo AlzaPlus+. Baví mě vymýšlet nové věci, zlepšovat současné a hledat způsoby, aby Alza byla pro zákazníky vždy volbou č. 1. K sobě do týmu hledám parťáky, kteří mají pro zákaznický pohled, obchodního ducha a otevřenou mysl.

Anežka Kufnerová
Head of Agency
V Alze zastávám pozici Head of Agency, odkud kreativně řídím svůj tým, který zpracovává všechny velké kampaně napříč Evropou a starám se o to, aby Alzák i vše ostatní sedělo do nejmenšího grafického detailu. Mimo práci mě nejčastěji potkáte na kole, lyžích nebo na kruháči.

Pavel Beran
Head of Data & Automation

Monika Jančová
Head of Marketing Innovations

Michaela Doležalová
Senior MarCom Manager
V Alze již téměř 4 roky s nadšením kooperuju na marketingových kampaních. Plánuju, budgetuju, s kreativci vymýšlím co bude mít Alzák na sobě a jakou melodii bude zpívat. Mezi moje srdcové segmenty patří Beauty a věřím, že brzy dobyjeme i svět módy. K sobě do týmu hledám lidi se zápalem pro věc a smyslem pro humor

Petra Holá
Senior MarCom Manager
Nové služby i trhy, inovace, komunikace na B2B zákazníky – to jsou typické projekty, co v rámci Alza marketingu spadají do mého týmu. Společně budeme hledat efektivní cesty, jak tahle témata komunikovat se zákazníky. A taky plánovat, budgetovat, spolupracovat na produktu, zadávat kreativu, řídit přípravu kampaní a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Přidáš se?

Jan Gregor
Vendor Marketing Division Manager
Vedu divizi Vendor Marketingu, kde se společně s týmem Vendor Marketing Managerů a Marketingových Specialistů, staráme o značky jako jsou Microsoft, Intel nebo Sony. Zároveň mám zodpovědnost za strategii a směřování vendorského produktu. Při práci se snažím zapojovat jak business pohled, marketingové zkušenosti, tak i především selský rozum. Stejné principy hledám i u lidí do svých týmů.

Dominik Štambera
Performance Manager Senior
Dominik vede celý tým Performance, který má na starosti PPC ve vyhledávání, porovnávače zboží a náš vlastní affiliate program. V praxi spravují tisíce výkonnostních kampaní skrze všechny země, kde Alza působí, a zefektivňují, co se dá. Pro většinu problémů s týmem vymýšlejí řešení šitá Alze na míru, proto k sobě do party uvítají každého, kdo se dokáže rychle učit a má odvahu prozkoumávat nové cesty v dynamickém online světě.

Klára Kouřimská
SEO & Content Manager Senior
Klára v Alze začínala v roce 2014 na oddělení Financí. Brzy ale pochopila, že controlling a účetnictví pro ni nebudou to pravé. Až na oddělení Online marketingu poznala, co ji baví a čím se chce zabývat. Aktuálně vede tým SEO & Content specialistů, kteří se starají o veškerý obsah na webu. Strategicky řídí tvorbu obsahu, optimalizují ho a vylepšují konverzní poměr našeho webu. Volný čas pak ráda tráví hraním volejbalu, objevováním nových deskových her a cestováním.

Ondřej Chaloupecký
SEO & Content Manager Senior
Ondra má rád změny a zároveň rád přijímá nové výzvy. Na práci v SEO & Content týmu ho baví především široké spektrum témat. Nastavení strategie na základě analýzy dat, sledování a optimalizace nákladů nebo spolupráce s UX týmem a s tím spojené kroky pro zlepšování konverzního poměru. Baví ho kombinace šikovných lidí přemýšlejících nad automatizací procesů. Dobrou náladu a pozitivní energii čerpá především ve flexibilní pracovní době, možnosti práce z domova a při cestování po světe.
Principy, kterých se držíme

Rozhodujeme se na základě dat s cílem maximalizovat firemní zisk
Nesbíráme data jen pro pochopení situace, ale hlavně podle nich děláme rozhodnutí, abychom přinesli aditivní hodnotu pro firmu.

Hledáme chytrá a škálovatelná řešení
Naši efektivitu zvyšujeme pomocí automatizace. Vytváříme řešení, která jsou globálně aplikovatelná. Naši loď ženeme dopředu správným napnutím plachty, nikoliv jen usilovným pádlováním.

Dotahujeme projekty do konce – posouváme Alzu dál
Rozdělaná věc je bez efektu. Ve fotbale hrát dobře a hezky nestačí. Musíme umět dotlačit míč do sítě. Počítají se jen branky. A to samé platí o projektech. Firmu posouvají dál jen ty dokončené.

Nebojíme se překročit „bílé čáry“
Nebojíme se převzít zodpovědnost a zpochybňovat status quo. Experimentujeme a děláme chyby. Kdo nechybuje, tak z podstaty věci nemaximalizuje svůj potenciál, neboť to hraje moc safe. Důležité je chybovat rychle a hned se z chyb poučit.

Víme o sobě a nahráváme si
Jsme již velká společnost se 4000 zaměstnanci, stovkami týmů a desítkami vertikál. Je proto nutné, aby se témata, týmy a lidé propojovali. Levá ruka musí vědět, co dělá pravá. Jen tak můžeme být efektivnější. Každý z nás ví, za čím jako tým/firma běžíme a jak toho chceme dosáhnout. Zároveň přemýšlíme, čím sami za sebe přispějeme.

Pěstujeme v sobě růstový gen
Neustále se vzděláváme a osobnostně rosteme, abychom nejenže drželi krok s dynamikou našeho oboru, ale mnohdy dokonce udávali trendy. Podporujeme v každém jeho rozvoj s přihlédnutím na individuální i firemní cíle. Každý jedinec by měl růst rychleji než firma, jen tak může táhnout firmu výše.
Projekty, na které jsme pyšní

Atribuční model
Náklady na jednotlivé kampaně internetového marketingu známe přesně. Abychom však zjistili jejich přínos, postavili jsme si vlastní atribuční model. Ten analyzuje návštěvy jednotlivých zákazníků, které udělali předtím, než vytvořili svou objednávku. Na základě super tajného algoritmu jim pak přiřazujeme různou váhu.

INCA report
INternet CApmapigns report získává data z námi využívaných inzertních systémů. Ta se ukládají k nám do databáze, kde je propojujeme s daty z Google Analytics a s naším vlastním atribučním modelem. Specialisté během pár kliknutí v reportu vyhodnotí úspěšnost kampaní a mohou trávit více času optimalizací.

KAKS
Klasifikační analýzy klíčových slov jsou základem každé naší práce. Potřebujeme znát, co uživatelé hledají, abychom se mohli efektivně rozhodovat, jak se mají jmenovat kategorie, které parametry uživatele zajímají, na jaká klíčová slova optimalizovat reklamní kampaně nebo jakým obsahem plnit náš web.

Vývoj adserving systému
Jedna z věcí, na kterou jsme hrdí, je náš vlastní bannerový systém, který jsme nedávno naučili distribuovat i videoreklamu. Zkrátka neholdujeme rutině a pokud děláme něco opakovaně, rádi toto privilegium předáme robotům. #stayhuman

Automaticky generovaný obsah
Dokážeme generovat popisky k produktům, automaticky dopočítávat hodnoty parametrů, generovat popisky do kategorií nebo automaticky tvořit landing page na základě námi nastavených pravidel. Na všechno máme systém a žádná klíčová slova u nás nepřijdou nazmar.

Affiliate
Máme vlastní affiliate systém. Neboj se ho použít! Za každou objednávku realizovanou prostřednictvím webu zákazníka dostávají naši partneři provize. Úspěšně s naším programem expandujeme do zemí Evropy a nadále ladíme jeho fungování k dokonalosti. Chceš zjistit víc?
Proč u nás pracovat?
Je nás více než 150, ale na nic si nehrajeme a fungujeme jako jeden tým.
Vždy tu najdeš parťáka. Pro nový projekt, kamarádský pokec nebo hlubokou debatu o efektivitě, číslech a… Star Wars.
Každý jsme unikát. Máme tu sportovní nadšence, rodiče na plný úvazek, gaming mastery, kreativní duše i typické analytiky a ajťáky.
Učíme se jeden od druhého. A pořád je co šrotit a kam se posouvat.
Nebojíme se zodpovědnosti, přicházíme s neotřelými nápady a co je nejlepší – každou myšlenku na konci i zrealizujeme