V rámci spolupráce se studenty vysokých škol jsme měli možnost zúčastnit se akce s názvem Big Step, která byla tentokrát zaměřena na téma Marketing a E-commerce. Akce se zúčastnilo 15 studentů z různých vysokých škol, zaměřených právě na studium marketingu. Studenti měli možnost zjistit, jak v praxi funguje marketing ve velkých firmách, jako je Alza.cz, Nespresso, Vodafone nebo Omnicom Media Group. Prošli si několika přenáškami na témata zaměřená na marketing, online marketing, kreativní komunikaci nebo jak funguje vyhodnocování marketingových kampaní a zároveň pro ně byly připraveny i workshopy, v rámci kterých si mohli v praxi vyzkoušet, jak funguje marketingová kampaň nebo jak sestavit mediaplán.

Jsme moc rádi, že jsme se mohli zúčastnit a předat tak cenné informace z praxe studentům, kterým pomohou získat přehled o tom, jakým směrem se ve své kariéře vydat. 🙂

